![]() |
|
| |||
| |||
| ok så man undrar vilket skulle ge mig bättre prestanda och samtidigt spela cod4 och så vidare ... Jag har ASUS strejkande II Formula mobo så jag kan dra nytta av att använda 2 eller fler kort. så som en? (eller 2 ^ ^) 9600 GT <<som en (om u vet bättre en, efter det!) 8800 GT <<som en (om u vet bättre en, efter det!) nu som en skulle ge bättre performace i SLI? den 9600 eller 8800? inte säker på om resolutionen b4 alex pounces på mig ![]() eftersom im inte säker på vilken övervaka 2 få så här 19 "bred har endast den blå anslutning (VGA, tror jag: S) så gå till den andra tråden och hjälpa mig ut på en övervaka val! xD jag ber om ursäkt om detta är en röd tråd, men jag blev puzzeled:) tack för all din hjälp och råd att komma! Craiig / / |
|
| |||
| |||
| en 8800 GT som cought mitt öga http://www.overclockers.co.uk/showpr...56&subcat=1008 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Titta här kan du se att det finns inte mycket mellan dem Det är ett bra pris för BFG också De 8800 är bara lite snabbare
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| aww =)) Tack så mycket! ok så min fråga då! tack vare socialwarfare är den här 8800GT vad 3d varumärket aplying? och skulle de extra pengarna vara värt den här 8800GT im inte att det pris som jag kanske SLI i framtiden om samma en fortfarande avalible! tack för hjälpen! |
|
| |||
| |||
| Nej det du har listat är bättre, bara få OC inte OC2 och du kan överklockning att OC2 hastigheter själv
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bara att lägga det här ute, men om du verkligen vill SLI gå med 8800GT är men om du bara ska spela CoD4 och andra spel på det viset. (Häxkungens) Tja .. du kan lika gärna bara köpa ett 8800GTX. Du kommer att få ett mycket bättre resultat i icke-SLI spel plus dess billigare. Bara en tanke.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Radeon 9600-serien | Toker | Grafikkort & Skärmar | 1 | 23 augusti 2009 09:45 |
| Vilken är egentligen bäst 9600/9800 | setsuna Faiz seiei | Grafikkort & Skärmar | 3 | 28 juni 2009 15:58 |
| Ny XFX 9600 Bildskärmskort Installera | orkutshare | Grafikkort & Skärmar | 1 | 11 juni 2009 14:31 |
| Vilka 9600 fx kort? | harryc | Grafikkort & Skärmar | 1 | 2 juni 2008 15:16 |
| Intel Q6660 eller AMD Phenom 9600 | Compasky | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 13 januari 2008 11:42 |
| Thread Tools | |
| |