![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys har lige fundet denne gennemgang af et 9600GT
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| virker som et spild til mig ive fik 8600GT og vil opgradere til 8800GT, før jeg kom ind i 9-serien til at være fair
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Jeg er enig synes spild at få 9600GT på mo med 8800GT klarer sig lige så godt, hvis ikke bedre i de af spil |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sikken en overraskelse, det er præcis det 8800GT med et andet navn, som jeg forventede. Factory overclocked også, så den "base" modeller vil være under-par. Jeg ser denne montering i mellem 8800GTS 320MB og 8600GTS. Desværre, ingen rigtig interesserer sig, fordi 8800GT er den samme pris og bedre.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Den eneste måde jeg kan se kortet montering på er at sænke den pris, som jeg tror, at alle vil være at gå for 8800GT lige som du sagde samme pris, men bedre |
|
| |||
| |||
| Jeg er virkelig bekymret for nVidia's færdes her, fordi de bevidst er forvirrende hele deres lineup i en fetishistic forsøg på at tilfredsstille mellemtone forbrugere. 8800GT? GS? 8600GT? GTS? 8800GTS gammel? 8800GTS nyt? Og selvom de fleste af dem har nøjagtig den samme præstation, med undtagelse af 8600s. De er ikke bare producerer mere end ét kort for hvert enkelt markedssegment: de har produceret 7!
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil ikke sige, at omkring 9.600. prisintervallet for de 9.600 er mellem 170 og 190. det er mellem 70 og 50 dollars lavere end nogle af de laveste 8800GT priser jeg har set. og i mange benchmarks, jeg har set de 9.600 kommer i meget tæt bag 8800GT. du får hvad du betaler for. det er ikke dårligt, men den er ikke stor. Den 8800GT vinder over det, fordi det er næsten det dobbelte af stream processorer, at 9.600 har.
med nogle driveropdateringer og whatnot, kan de 9.600 nå tæt på 8800GT, hvis ikke slå det på nogle områder, og det vil gøre det for meget færre penge, og med en masse mindre spænding. det passer lige i mellem 8600GT og 8800GT ca. Det er en dejlig billigt alternativ, som vil give lignende resultater, og det stadig formår at nemt konkurrere med ATI's 3870/3850. Bemærk: Når NVIDIA frigivet prisen for 9600, ATI hurtigt og lydløst sænket priserne på deres 3870/3850 til omkring samme prisklasse;) Jeg er ærlig talt lidt ligesom de 9.600 på grund af de ovennævnte. men jeg vil have den ekstra kapacitet, at de 8.800 tilbud, så jeg vil stadig holde fast i, at især fordi mange siger, at 8.800 vil stadig dominerer. og jeg slags enige. men det er en milepæl for nvidia, fordi de er opnået så meget med sådan en lille pakke. yeah der er bedre kort, men hvad det giver alvorligt opvejer hvad dens lavet af. og at der er noget at være stolt af. Mit system: Ezekiel
|
|
| |||
| |||
| ok at forstå, hvor du kommer fra link590o men jeg synes stadig der er ikke meget fremtid for dette kort, medmindre de falder prisen yderligere, da alle jeg kender ønsker at få 8800GT til gaming, det en skam, for en ny udgivelse som denne, der skal dissappointing ikke rigtig selv på lige fod med de 8.800, selv når dens o / c og med en ny udgivelse, du ville forvente, at det er miles bedre og spille alle spil på højt |
|
| |||
| |||
| meget rigtigt, men du skal huske på, at der er et loft, at du kan ramme når designe noget som dette. at købe et grafikkort koster penge. kendsgerning. vi alle kender dette. Vi ved også, at for at bruge sagt glimrende kort, du har brug for andre fremragende dele for at undgå flaskehalsproblemer og lignende. og det koster endnu flere penge. Så hvordan kan du opretholde din klage ved at komme ud med noget, der er så stærkt at ingen kan bruge det, medmindre de udbetaler røven? Det er et dilemma, at du ikke kan nemt komme igennem, medmindre du skridtet fuldt ud og gør det alligevel, eller sige skrue den og sænke dine standarder. de naturligvis have mulighed for yderligere at forbedre deres nuværende design, men de er opstuvning af en grund. måske er det ikke min teori på alle. måske er det bare at bruge 9600GT som et pilotprojekt for at se, hvad andre slags redskaber, de kan skabe. Min pointe er, at så meget som vi gerne vil se noget, der er utrolig stærke, det er bare ikke praktisk, og det vil ikke sælge samt andre kort. bare se på deres nuværende 8.800 serien. Det 8800GTX er det bedste af det bedste. så hvorfor ikke folk køber det? på grund af den kraftige pricetag og fordi de kan få andre og billigere udstyr, som vil gøre arbejdet for. ikke få mig forkert, jeg er ikke uenig med dig på alle. Jeg er bare sortere ved at give dig "hvad har du ærligt forvente" tale på dette punkt. Jeg er bare minde jer alle, at ikke alle nye stykke udstyr nødvendigvis kommer til at hæve niveauet. især hvis det ikke kan rejses nogen højere på det praktiske plan, der maksimerer deres fortjeneste. |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |