![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hi guys net vonden deze recensie van een 9600GT
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lijkt mij een verspilling Ive kreeg de 8600GT en zal upgraden naar de 8800GT voordat ik in de 9-serie eerlijk
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Ik ben het eens lijkt een afval naar de 9600GT te krijgen op het mo met 8800GT doen en zo niet beter in het spelen van spelletjes |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat een verrassing, het is precies de 8800GT met een andere naam zoals ik had verwacht. Factory overclocked ook, dus de "basis" modellen zullen worden onder-par. Ik zie dit montage tussen de 8800GTS 320MB en de 8600GTS. Helaas, niemand geeft echt omdat de 8800GT is dezelfde prijs en beter.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| de enige manier waarop ik kan zien op deze kaart passen is aan de prijs als ik denk dat iedereen zal gaan voor de 8800GT lager net zoals u zei dezelfde prijs, maar beter |
|
| |||
| |||
| Ik ben echt bezorgd over verhuizing nVidia hier omdat zij opzettelijk zijn verwarrend hun gehele line-up in een poging om fetisjistische mid-range consumenten voldoen. 8800GT? GS? 8600GT? GTS? 8800GTS oud? 8800GTS nieuw? En toch zijn de meeste van hen hebben exact dezelfde prestaties, met uitzondering van de 8600s. Ze zijn niet alleen de productie van meer dan een kaart voor elk marktsegment: ze hebben 7 geproduceerd!
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou niet zeggen dat over de 9600. de prijsklasse van de 9600 ligt tussen 170 en 190. dat is tussen de 70 en 50 dollar lager dan sommige van de laagste prijzen 8800GT die ik heb gezien. en in veel benchmarks, heb ik gezien de 9600 komen in zeer nauwe achter de 8800GT. u krijgt wat u voor betaalt. het is niet slecht, maar zijn niet geweldig. de 8800GT wint dan omdat het bijna het dubbele van de stream processors die de 9600 heeft.
met enkele driver-updates en wat al niet kan, de 9600 komen dicht bij de 8800GT als niet verslagen in sommige gebieden, en het zal doen voor veel minder geld en met veel minder spanning. het past precies tussen de 8600GT en de 8800GT ongeveer. het is een mooi goedkoop alternatief dat zal bieden vergelijkbare prestaties, en het nog steeds beheert gemakkelijk concurreren met ATI's 3870/3850. Opmerking: nvidia vrijgegeven zodra de prijs voor de 9600, ATI snel en stil verlaagde de prijzen van hun 3870/3850 tot ongeveer dezelfde prijsklasse;) eerlijk gezegd, ik net zoiets als de 9600 als gevolg van de bovengenoemde. maar ik wil de extra prestaties van de 8800 biedt, dus ik zal waarschijnlijk nog blijf dat vooral omdat veel zeggen de 8800 zal nog steeds heerst. en ik soort eens. maar het is een mijlpaal voor nvidia omdat ze zo veel bereikt met zo'n klein pakket. ja er betere kaarten, maar wat het biedt serieus opweegt tegen wat haar gemaakt. en dat is iets om trots op te zijn. Mijn Systeem: Ezechiël
|
|
| |||
| |||
| ok begrijpen waar je uit link590o maar ik denk dat er niet veel toekomst voor deze kaart, tenzij ze de prijs verder dalen als iedereen die ik ken wil de 8800GT te krijgen voor gaming, jammer zijn voor een nieuwe release als deze, te dissappointing niet echt, zelfs op een lijn met de 8800, zelfs wanneer de o / c en met een nieuwe versie die u zou verwachten moet worden mijlen beter en alle spellen spelen op hoog |
|
| |||
| |||
| zeer juist, maar je moet bedenken dat er een maximum dat je kunt raken bij het ontwerpen van iets als dit. kopen van een grafische kaart kost geld. feit. we allemaal weten dit. we weten allemaal dat om gebruik te maken zei uitstekende kaart, moet u andere uitstekende delen om te voorkomen dat knelpunten en dergelijke. en dat kost nog meer geld. dus hoe onderhoud je uw beroep door te komen met iets dat zo krachtig is dat niemand het kan gebruiken, tenzij zij betalen de ezel? Het is een binden dat je niet makkelijk kunt krijgen door middel van bijten, tenzij je de kogel en doe het toch, of zeg schroef deze en lager uw normen. zij hebben uiteraard de mogelijkheid om verder te verbeteren op hun huidige modellen, maar ze zijn bedrijf terug voor een reden. misschien is het niet mijn theorie at all. Misschien zijn ze gewoon met behulp van de 9600GT als een pilot om te zien wat andere soorten vistuig ze kunnen creëren. Mijn punt is dat zo veel als we zouden willen iets dat verbazingwekkend krachtig zien, alleen is het niet praktisch, en het zal niet verkopen als andere kaarten. kijk maar eens op hun huidige 8800-serie. de 8800GTX is de beste van het beste. dus waarom mensen niet kopen? gevolg van de forse prijskaartje en omdat ze kunnen krijgen van andere, minder dure apparatuur die het werk doen ook. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet oneens met u allen. Ik ben gewoon soort van zodat u de "wat heb je eerlijk verwachten" toespraak op dit punt. Ik ben gewoon herinneren jullie dat niet elke nieuwe apparatuur noodzakelijk gaat naar de bar te verhogen. vooral als het niet kan worden verhoogd elk hoger op een praktisch niveau dat hun winstmarge maximaliseert. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Brandnew 9600gt oorzaken dll fout | Raph78 | Grafische Kaarten & Monitors | 25 | 12 Jan 2009 13:33 |
| Nvidia GeForce 9600GT Vs. PS3 | CodeFreakC | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | 20 okt 2008 00:52 |
| BfG 9600gt Oc | ghbnic | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 10 okt 2008 14:24 |
| TECHNO BFG 9600GT OC 512MB | ghbnic | Grafische Kaarten & Monitors | 15 | 25 mei 2008 04:33 |
| Thread Tools | |
| |