![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hi guys bare fant denne anmeldelsen av en 9600gt
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| virker som en sløsing med meg Ive fikk 8600gt og vil oppgradere til 8800gt før jeg kom inn i 9-serien for rettferdighet
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Jeg er enig synes bortkastet å få 9600gt på mo med 8800gt gjør så godt om ikke bedre i å spille spill |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For en overraskelse, det er akkurat det 8800GT med et annet navn som jeg forventet. Factory overclocked også, så det grunnlag modeller vil være under pari. Jeg ser dette som passer mellom 8800GTS 320MB og 8600GTS. Dessverre ingen egentlig bryr seg fordi 8800GT er det samme pris og bedre.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| den eneste måten jeg kan se dette kortet passer på å senke prisen som jeg tror alle vil være å gå for 8800gt akkurat som du sa samme pris men bedre |
|
| |||
| |||
| Jeg er virkelig bekymret nVidia's flytte hit fordi de er bevisst forvirrende hele utvalg i en fetishistic forsøke å tilfredsstille mellomtoner forbrukere. 8800GT? GS? 8600GT? GTS? 8800GTS gammel? 8800GTS nytt? Og likevel de fleste av dem har nøyaktig samme ytelse, med unntak av 8600s. De er ikke bare produsere mer enn ett kort for hver markedssegmentet: de har produsert 7!
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil ikke si at om 9600. den prisklasse for 9600 er mellom 170 og 190. som er mellom 70 og 50 dollar lavere enn noen av de laveste 8800gt prisene jeg har sett. og i mange tester jeg har sett i 9600 kommer svært tett bak 8800GT. du får hva du betaler for. det er ikke dårlig, men ikke stor. det 8800gt Seire over det fordi det er nesten dobbelt så stream-prosessorer som 9600 har.
med noen driveroppdateringer og hva, i 9600 kan nå nær 8800gt hvis ikke slå den på enkelte områder, og den vil gjøre det for mye mindre penger, og med mye mindre spenning. den passer rett i mellom 8600gt og 8800gt lag. Det er en fin billig alternativ som vil gi lignende resultater, og likevel klarer å lett konkurrere med ATI's 3870/3850. Merk: Når nvidia gitt prisen for 9600, ATI raskt og rolig senket prisene på sine 3870/3850 til omtrent samme prisklasse;) helt ærlig, jeg typen som 9600 på grunn av de nevnte. Men jeg vil ha den ekstra ytelsen til 8800 tilbyr, så vil jeg sannsynligvis fremdeles stokk med særlig fordi mange si 8800 vil fortsatt regjere øverstkommanderende. og jeg liksom enige. men det er en milepæl for nvidia fordi de oppnådd så mye med en så liten liten pakke. ja det er bedre kort, men det byr på alvor enn hva det er laget av. og det er noe å være stolte av. Min System: Esekiel
|
|
| |||
| |||
| ok forstå hvor kommer fra link590o men jeg fortsatt tror det er ikke mye fremtid for dette kortet, med mindre de faller prisen ytterligere som alle jeg kjenner ønsker å få 8800gt for spill, sin synd for en ny utgivelse som dette, skal dissappointing egentlig ikke engang på nivå med 8800, selv når den o / c og med en ny utgivelse du forventer det skal miles bedre og spille alle spill på høyt |
|
| |||
| |||
| helt sant, men du må huske på at det er et tak som du kan treffe når utforme noe sånt. kjøpe et grafikkort koster. faktum. vi alle vet dette. vi vet alle at for å kunne bruke sa gode kort, trenger du andre gode deler for å unngå bottlenecking og lignende. og det koster enda mer penger. så hvordan kan du vedlikeholde din appell ved å komme ut med noe som er så mektig ingen kan bruke den med mindre de betaler ut i ræva? it's a bind at du ikke kan enkelt få gjennom mindre du bite i eplet og gjøre det likevel, eller si skrue og lavere standarder. de åpenbart har muligheten til å videreutvikle deres nåværende design, men de holder tilbake for en grunn. Kanskje er det ikke min teori i det hele tatt. Kanskje de bruker bare 9600gt som en pilot for å se hva andre slags utstyr de kan lage. Mitt poeng er at så mye som vi ønsker å se noe som er utrolig sterk, det bare er ikke praktisk, og det vil ikke selge, så vel som andre kort. Bare se på dagens 8800-serien. den 8800GTX er det beste av det beste. så hvorfor ikke folk kjøpe den? grunn av hefty prislapp og fordi de får andre mindre kostbart utstyr som skal gjøre jobben også. Ikke misforstå, jeg er ikke disagreeing med deg i det hele tatt. Jeg er bare en måte slik at du "hva gjorde du ærlig forventer" tale på dette punktet. Jeg bare minner dere på at ikke alle nye stykke utstyr nødvendigvis kommer til å heve bar. spesielt hvis den ikke kan heves noe høyere på et praktisk nivå som maksimerer sin profitt margin. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Brandnew 9600gt årsaker dll feil | Raph78 | Kabinetter & Skjermer | 25 | 12 januar 2009 13:33 |
| Nvidia GeForce 9600GT Vs. PS3 | CodeFreakC | Kabinetter & Skjermer | 9 | 20 oktober 2008 00:52 |
| BFG 9600gt Oc | ghbnic | Kabinetter & Skjermer | 3 | 10 oktober 2008 14:24 |
| BFG Techno 9600GT OC 512MB | ghbnic | Kabinetter & Skjermer | 15 | 25 mai 2008 04:33 |
| Thread Tools | |
| |