![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej killar just hittat denna översyn av ett 9600gt
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| verkar som ett avfall till mig ive fick 8600gt och kommer att uppgradera till 8800gt innan jag hamnade i 9-serien för att vara rättvis
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Jag håller verkar slöseri att få 9600gt på mo med 8800gt lika bra om inte bättre på att spela spel |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vilken överraskning, det är exakt 8800GT med ett annat namn som jag förväntat. Factory overclocked också, så det "grundläggande" modeller kommer att under-par. Jag ser detta montering mellan 8800GTS 320MB och 8600GTS. Tyvärr ingen riktigt bryr sig eftersom 8800GT är samma pris och bättre.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| det enda sättet jag kan se detta kort passar på att sänka priset så jag tror att alla kommer att gå för 8800gt precis som du sa samma pris men bättre |
|
| |||
| |||
| Jag är verkligen oroad över nVidia's flytta hit eftersom de är medvetet förvirrande hela sitt sortiment i en fetishistic försök att tillfredsställa mellanstora konsumenterna. 8800GT? GS? 8600GT? GTS? 8800GTS gammal? 8800GTS nytt? Och ändå är de flesta av dem har exakt samma resultat, med undantag för 8600s. De är inte bara producerar mer än ett kort för varje marknadssegment: de har producerats 7!
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle inte säga att om 9600. prisintervallet för 9600 ligger mellan 170 och 190. som är mellan 70 och 50 dollar lägre än vissa av de lägsta 8800gt priser jag har sett. och i många riktmärken, jag har sett 9600 kommer i mycket nära bakom 8800GT. du får vad du betalar för. det är inte dåligt, men inte jättebra. den 8800gt vinner över det eftersom det har nästan dubbelt så stream processorer som 9600 har.
med några drivrutinsuppdateringar och vad, de 9600 når nära den 8800gt om inte slå den i vissa områden, och det kommer att göra det för mycket mindre pengar, och med en mycket mindre spänning. Det passar rätt i mellan 8600gt och 8800gt ungefär. det är ett trevligt billigt alternativ som ger liknande resultat, och ändå lyckas lätt konkurrera med ATI: s 3870/3850. Obs! När nvidia släppt priset för 9600, ATI snabbt och tyst sänkte priserna på sina 3870/3850 till ungefär samma prisklass;) ärligt talat, i form av likhet med 9600 på grund av de ovan nämnda. men jag vill att läggas prestanda för 8800 erbjuder, så jag kommer sannolikt fortfarande hålla fast vid det, särskilt eftersom många säger att 8800 kommer att fortsätta att härska allenarådande. och i form av överens. men det är en milstolpe för nvidia eftersom de uppnått så mycket med en så liten förpackning. Ja det finns bättre kort, men vad det innebär på allvar överväger vad den består av. och det är något att vara stolt över. Mitt System: Hesekiel
|
|
| |||
| |||
| ok förstå var från link590o men jag tror fortfarande det finns inte mycket framtid för detta kort om de inte släppa priset ytterligare eftersom alla jag känner vill få 8800gt för spel, sin synd för en ny release som denna, att dissappointing egentligen inte ens i nivå med 8800, även om dess o / c och med en ny release du kan förvänta dig att det är miles bättre och spela alla spel på hög |
|
| |||
| |||
| mycket sant, men du måste komma ihåg att det finns ett tak som du kan drabbas vid konstruktionen något sådant. köpa ett grafikkort som kostar pengar. faktum. Vi vet alla detta. Vi vet alla att för att använda den utmärkta kortet, du behöver andra utmärkta delar för att undvika genomströmning och liknande. och som kostar ännu mer pengar. så hur gör du behålla ditt överklagande kommer ut med något som är så stark att ingen kan använda den om de inte betalar ut ass? det är en binda som du inte kan lätt ta sig igenom om du inte bita i det sura äpplet och göra det ändå, eller säga skruv och sänka din standard. de uppenbarligen har möjlighet att ytterligare förbättra sin nuvarande utformning, men de är i vägen för en anledning. kanske det inte är min teori alls. kanske de är bara med hjälp av 9600gt som ett pilotprojekt för att se vad andra typer av redskap som de kan skapa. min poäng är att så mycket som vi skulle vilja se något som är otroligt kraftfull, det bara inte är praktiskt genomförbart och det kommer inte att sälja samt andra kort. bara titta på deras nuvarande 8800-serien. den 8800gtx är den bästa av de bästa. så varför inte folk köper den? grund av de höga pricetag och eftersom de kan få andra billigare utrustning som kommer att göra jobbet också. Missförstå mig inte, jag är inte oense med dig överhuvudtaget. Jag är bara sådan som ger dig "vad gjorde du ärligt förvänta" tal vid den här punkten. Jag är helt enkelt att påminna er alla att inte varje ny utrustning nödvändigtvis kommer att höja ribban. särskilt om den inte kan höjas något högre på en praktisk nivå som maximerar deras vinstmarginal. |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Brandnew 9600gt orsaker dll fel | Raph78 | Grafikkort & Skärmar | 25 | 12 januari 2009 13:33 |
| Nvidia GeForce 9600GT Vs. PS3 | CodeFreakC | Grafikkort & Skärmar | 9 | 20 oktober 2008 00:52 |
| BfG 9600gt Oc | ghbnic | Grafikkort & Skärmar | 3 | 10 oktober 2008 14:24 |
| BFG TEKNO 9600GT OC 512MB | ghbnic | Grafikkort & Skärmar | 15 | 25 maj 2008 04:33 |
| Thread Tools | |
| |