![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den fyr på tigeren tv sagde, at du kun kan køre to i SLI ikke 3 kort
| |||
| |||
| Ja, du typisk kører to kort i SLI. Jeg har lige kontrolleret på 780i, har det tre PCI x16 slots, men jeg ved ikke, om du kan køre tre kort i SLI. Selv hvis du kan, har du ikke brug for. Et kort er rigeligt til at køre nogen spil derude. |
|
| |||
| |||
| på 790i du kan køre tre kort im bare undrende selv hvis det særlige kort vil arbejde med tre af dem, eller er der kun 2 grænsen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kun to.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| så hvis jeg ville gerne det mest avancerede system, det ville være spild at få en 790i, fordi JEG kunne bruge 3 af dem, og kun 2 ok tak! |
|
| |||
| |||
| Hvis du har købt endnu en 9800GX2, ville du være at smide dine penge væk. Den mest effektive pris / ydelse er to 8800GTS eller 8800GTSs.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| ville tre 8800GT ot GTS være bedre end to 9800GX2? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil sige to 9.800's woul være bedre så tri 8.800's. Nogle mennesker har haft problemer med 9800GX2's i SLI på grund af føreren issues.You kan ikke køre to 9.800's i SLI, da kun fire grafiske processorer er understøttede tror jeg. Still, der er virkelig ingen mening i at få dem. Gå med to 8800GTS og være glad! Den nForce 790i er et bæst af et bundkort, men er pricy. Jeg har bygget et system til nogen omkring en, og havde ingen problemer med det.
|
| |||
| |||
| selvom 9800GX2 er 2 8800gts de 512mb versionen hvad med 1 GB version? De ville have 1 mindre GPU, men en 1gb mere ram |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har den 780i, som er den DDR2 790i og den klipper