![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| fyren på tigeren tv sa at du bare kan kjøre to i sli ikke 3 kort
| |||
| |||
| Ja vanligvis du kjøre to kort i SLI. Jeg sjekket på 780i, har det tre PCI x16-spor, men jeg vet ikke om du kan kjøre tre kort i SLI. Selv om du kan, trenger du ikke til. En kort nok til å kjøre noen spill der ute. |
|
| |||
| |||
| på 790i kan du kjøre tre kort im bare lurte på om hvis det bestemte kortet vil fungere å ha tre av dem eller er bare 2 grensen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare to.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| så hvis jeg ville like det mest avanserte systemet det ville være bortkastet å få en 790i fordi jeg couldnt bruke 3 av dem, og bare 2 ok takk! |
|
| |||
| |||
| Hvis du kjøpte selv en 9800GX2, vil du være å kaste bort pengene dine. Den mest effektive pris / ytelse er to 8800GTS eller 8800GTSs.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| ville tre 8800GT ot GTS bli bedre deretter to 9800GX2? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil si to 9800's woul bli bedre så tri 8800's. Noen har hatt problemer med 9800GX2 er i SLI på grunn av sjåføren issues.You kan ikke kjøre to 9800's i SLI som bare fire grafikkprosessorer støttes tror jeg. Likevel, det er egentlig ikke noe poeng i å få dem. Go to 8800GTS og vær glad! Den nForce 790i er et beist av et hovedkort, men er pricy. Jeg bygde et system for noen rundt ett og hadde ingen problemer med det.
|
| |||
| |||
| selv om 9800GX2 er 2 8800GTS den 512mb versjonen hva med 1 GB-versjonen? ville du ha 1 mindre GPU, men en 1gb mer ram |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har 780i som er DDR2 790i og bergarter