mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

ACCELERO Xtreme GTX 280 og Fan Controller

Reply

Thread Tools
Old 15. maj 2009, 10:30
Ny Medlem Gruppen

Default ACCELERO Xtreme GTX 280 og Fan Controller

Hej alle.
Jeg vil gerne købe den ACCELERO Xtreme GTX 280, men jeg ønsker at sikre det første, jeg kan bruge min Fan Controller Zalman MFC1 Plus, til at fremskynde fans for dette grafikkort køligere.
Min PC specs: Intel 7 920, Gigabyte GA-EX58 UD5, 3 GB DDR 3 Corsair 1066 MHz, Geforce GTX 285, WD 6400 AAKS, DVD-RW LG, Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer, PSU Corsair CMPSU-650 TXEU
Jeg gjorde ikke 'OC ingenting endnu.
Vil jeg være i stand til at bruge fan controller til dette køligere?
Er min PSU "stort nok", hvis jeg køber denne koeler, plus alt det, jeg har nu?
Jeg har 3 tilfælde fans 120 mm (1-front ,1-om side ,1-back)
Thanks in advance.
Old 15. maj 2009, 11:00
Donor-Gruppen

PSU bør bøden.

Jeg kan ikke fortælle hvordan det powere fra de steder jeg har kigget på ..

Jeg formoder Zalman controller regulerer spændingen ved "i" og "out" molex's? Hvis ja så vil det være fint, så længe Accelero beføjelser ved Molex.

Vær forsigtig, men - du ikke vil slukke fans helt ..

EDIT:
Tænker på det jeg ville have troet det ville strøm direkte fra kortet, for at forhindre dig i at gøre præcis det, du beskriver .. Kinda gerne spørge, om du kan plug du CPU's fan i en controller - NEJ! Du ønsker ikke at slukke for den og steger alt ..
Old 15. maj 2009, 11:29
Medlem Gruppen

en hel del af moderne kort understøtter blæserhastighed justeringer i deres software, kan være værd at markere dette ud?
Old 15. maj 2009, 11:36
Ny Medlem Gruppen

Så det er bedre at lukke de fans fra fan controller, direkte ind i grafikkort?
Endnu et spørgsmål, jeg ved ikke, hvordan det virker: hvis jeg bruger denne køligere, det grafiske kort køligere vil holde op med at fungere, eller I bliver nødt til at deaktivere det? Eller begge kølere vil arbejde, toghether?
Undskyld, jeg er en nybegynder, og før jeg foretage eventuelle fejl, jeg bedre bede.
Tak for dit svar.
Old 15. maj 2009, 11:40
Medlem Gruppen

Undskyld, jeg burde have gjort det klarere, dybest set, grafikkort er designet til at passe deres egne fans, bør du plug grafikkortet fan til grafikkortet. dont plug andre fans i det, lade dem på din fan controller eller Men de var før.

og im sorry, I dont ganske få det sidste spørgsmål, kan du uddybe lidt?
Old 15. maj 2009, 11:48
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af mctw View Post
Undskyld, jeg burde have gjort det klarere, dybest set, grafikkort er designet til at passe deres egne fans, bør du plug grafikkortet fan til grafikkortet. dont plug andre fans i det, lade dem på din fan controller eller Men de var før.

og im sorry, I dont ganske få det sidste spørgsmål, kan du uddybe lidt?
Sorry, I'm affraid jeg ikke forstod dig.
Så kan du forklare mig gerne for en noob, hvordan skal jeg gøre, for at kontrollere grafikkort køler ACCELERO Xtreme med fan controller? Trin for trin, please.Please.
Jeg stillede dette par minutter siden "endnu et spørgsmål, jeg ved ikke, hvordan det virker: hvis jeg bruger denne køligere, det grafiske kort køligere vil holde op med at fungere, eller I bliver nødt til at deaktivere det? Eller begge kølere vil arbejde, toghether ? " og jeg forsøger at gøre det klarere:
Hvis jeg bruger den køligere ACCELERO Xtreme GTX 280 af bestanden køligere vil arbejde så godt sammen med ACCELERO Xtreme GTX 280? Eller bestanden køligere vil bare holde op med at fungere, så længe der er ACCELERO Xtreme GTX 280 køligere?
Old 15. maj 2009, 11:51
Donor-Gruppen

Du bliver nødt til at tage ud for Stok koeler, skruen på Accelero bagpladen, og montere Accelero fans på det.

Hvad mctw betyder, at du ikke virkelig har tendens til at kontrollere Grafik fans med en hardware controller såsom Zalman.

Kortet leveres med software, der giver dig mulighed for at regulere hastigheden på blæseren attatched til det. (Det være sig materiel eller eftermarkedet)
Old 15. maj 2009, 11:56
Medlem Gruppen

undskyldninger, ive misforstået dit oprindelige indlæg. kan få et par ting, lige før denne får et endnu større rod!

Den ACCELERO Xtreme er hvad der kaldes en'3 rd part køligere «, betyder det ikke det" lager "eller køligere, der kommer allerede monteret på kortet, når du tager det ud af æsken.

At installere denne 3. part koeler, bliver du nødt til at fjerne det oprindelige køligere fra kortet, der vil næsten helt sikkert void din garanti. Personligt vil jeg ikke risikere det, og ville bare holde os til at bruge aktiemarkedet køligere. bestanden køligere vil blive drevet fra grafikkortet selv, ikke fra din fan controller.

Men hvis du vælger at installere denne koeler, det kan køres fra din fan controller ja, selv om det kan kræve og adapter fra 3pin fan magt til Molex (hvide stik med 4 ben) personligt, jeg vil bare køre køligere straight off the molex magt, som vil få brug for at køre på næsten fuld kompetence til at holde dit kort cool alligevel.

læse dette review, det kan klare det hele for dig!

EDIT, en 3. parts køler er et andet navn for en eftermarkedet køligere.

PS, Fordy, jeg oprindeligt troede, at eftermarkedet køligere var en type kort, ligesom en variation
Old 15. maj 2009, 11:57
Ny Medlem Gruppen

Jeg forstår now.Thanks.
Det er okay, hvis jeg kan bruge softwaren, til at kontrollere køligere fans hastighed, men jeg vil virkelig gerne bruge fan controller.
Old 15. maj 2009, 11:59
Medlem Gruppen

Hvis du holder bestanden koeler, du kan bruge softwaren ja, efter markedet køler cant være kontrolleret af software. software ofte reagerer på temp, alias det vil dreje hastigheder op som temp stigninger. Jeg tror, at bestanden køligere for GTX 280 er temmelig rolige under alle omstændigheder, så det shouldn't virkelig være nødvendigt at slå ned.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Memory Controller? Hvad Memory Controller? lz22 General Hardware Chat 1 23 September 2009 04:39
Gamer Xtreme MIN NYE PC nuancer General Hardware Chat 5 15 august 2009 18:01
Udtalelser venligst - Fan Controller alice201 Cases & Strømforsyninger 1 11th May 2009 08:44
LCD Fan Controller deldrice Cases & Strømforsyninger 3 1 januar 2009 22:54
PCI Communications Controller.?? ashmehta General Software Chat 2 12 juni 2008 12:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.