vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

ACCELERO Xtreme GTX 280 ja Fan Controller

Reply

Thread Tools
Old 15. päivästä toukokuuta 2009, 10:30
Uusi Jäsen

Default ACCELERO Xtreme GTX 280 ja Fan Controller

Hei kaikille.
Haluan ostaa ACCELERO Xtreme GTX 280, mutta haluan varmistaa ensin, voinko käyttää minun Fan Controller Zalman MFC1 Plus, nopeuttamaan fanit tähän grafiikkakortin siistimpi.
Oma PC specs: Intel 7 920, Gigabyte GA-EX58 UD5, 3 GB DDR 3 Corsair 1066 Mhz, Geforce GTX 285, WD 6400 AAKS, DVD-RW LG, Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer, PSU Corsair CMPSU-650 TXEU
I didnt 'OC mitään, vielä.
Voin käyttää tuulettimen valvojalle tämän siistimpi?
Onko minun PSU "tarpeeksi suuri", jos voin ostaa tämän jäähdytin sekä kaikki, mitä olen nyt?
Olen 3 tapauksessa fanit 120 mm (1-etusivu ,1-sivulla ,1-back)
Thanks in advance.
Old 15. päivästä toukokuuta 2009, 11:00
Rahoittajien ryhmän

PSU olisi sakko.

En voi kertoa, miten se powere Web-sivustoista Olen tutustunut ..

Oletan, että Zalman Controller säätelee jännite on "in" ja "out" Molex n? Jos näin on, se on hyvin niin kauan kuin Accelero toimivaltaansa Molex.

Ole varovainen, vaikka - et halua sulkea fanit täysin ..

EDIT:
Suunnitteletko se Olisin luullut, että valta suoraan kortin, joka estää sinua tekemästä mitä kuvaat .. Kinda kuten kysytään, voit plug olet CPU: n tuuletin osaksi rekisterinpitäjältä - EI! Et halua kytkeä se pois ja paista kaiken ..
Old 15. päivästä toukokuuta 2009, 11:29
Jäsen

melko paljon nykyaikaisen kortit tukevat tuulettimen nopeuden muutoksia niiden ohjelmistot voitaisiin kannattaa tarkistaa tämä?
Old 15. päivästä toukokuuta 2009, 11:36
Uusi Jäsen

Joten on parempi kytke fanit alkaen tuuletin ohjain suoraan osaksi grafiikkakortin?
Vielä yksi kysymys, en tiedä, miten se toimii: Jos käytät tätä cooler, graafisen kartongille cooler lopettaa työ-, tai i on sen pois? Vai molemmat jäähdyttimet toimii, toghether?
Pyydän anteeksi, olen aloittelija, ja ennen kuin voin tehdä virheitä, i parempi kysyä.
Kiitos vastauksesta.
Old 15. päivästä toukokuuta 2009, 11:40
Jäsen

Sorry, I olisi pitänyt tehdä siitä selkeämmän, pohjimmiltaan näytönohjaimet on suunniteltu huolehtimaan omista fanit, sinun pitäisi kytke näytönohjaimen tuuletin osaksi näytönohjaimen. dont plug muita faneja siihen, jätä ne teidän fani valvojan tai miten ne olivat ennen.

ja im sorry, I dont melko saada viimeinen kysymys, voitteko täsmentää hieman?
Old 15. päivästä toukokuuta 2009, 11:48
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by mctw View Post
Sorry, I olisi pitänyt tehdä siitä selkeämmän, pohjimmiltaan näytönohjaimet on suunniteltu huolehtimaan omista fanit, sinun pitäisi kytke näytönohjaimen tuuletin osaksi näytönohjaimen. dont plug muita faneja siihen, jätä ne teidän fani valvojan tai miten ne olivat ennen.

ja im sorry, I dont melko saada viimeinen kysymys, voitteko täsmentää hieman?
Anteeksi, olen affraid En ymmärrä teitä.
Joten, selittäkää minulle on noob, miten voin tehdä, valvoa grafiikkakortin cooler ACCELERO Xtreme, jolloin tuuletin ohjain? Vaihe vaiheelta please.Please.
Kysyin tässä muutama minuutti sitten "Vielä yksi kysymys, en tiedä, miten se toimii: Jos käytät tätä cooler, graafisen kartongille cooler lopettaa työ-, tai i on sen pois? Vai molemmat jäähdyttimet toimii, toghether ? " ja yritän tehdä sen selkeämpi:
Jos voin käyttää cooler ACCELERO Xtreme GTX 280, kantaliuosta viileämpi toimii hyvin yhdessä ACCELERO Xtreme GTX 280? Tai kantaliuosta viileämpi vain lakkaa toimimasta, niin kauan kuin on ACCELERO Xtreme GTX 280 siistimpi?
Old 15. päivästä toukokuuta 2009, 11:51
Rahoittajien ryhmän

Sinun on otettava pois Stok cooler, ruuvi on Accelero backplate, ja kiinnitä Accelero fanit sitä.

Mitä mctw tarkoittaa, että et oikeastaan yleensä valvonta Graphics fanien kanssa laitteisto-ohjain kuten Zalman.

Kortin mukana tulee ohjelmisto, jonka avulla voit säädellä nopeutta tuulettimen attatched siihen. (Be sen osake-tai jälkimarkkinat)
Old 15. päivästä toukokuuta 2009, 11:56
Jäsen

anteeksi, ive väärinymmärretty alkuperäinen postitse. avulla saada joitakin asioita suoraan, ennen kuin tämä saa jopa isompi sotku!

The ACCELERO Xtreme on whats kutsutaan'3 rd osapuoli cooler ", tämä tarkoittaa sitä, se ei ole" varastossa "tai jäähdytin, joka on jo asennettu kortin, kun otat sen pois pakkauksesta.

Jos haluat asentaa tämän 3rd party cooler, sinun tulee poistaa alkuperäisen cooler alkaen kortin, joka lähes varmasti mitätöidä takuun. Itse en riski, ja vain kiinni käyttämällä varasto viileämpi. kantaliuosta jäähdytin on käyttövoimansa grafiikkakorttiin itse, ei teidän fani valvojalle.

Jos haluat asentaa tämän cooler, sitä voidaan alkaa oma tuuletin ohjain kyllä, vaikka se voi vaatia ja sovitin alkaen 3pin fan valta Molex (valkoinen pistoketta 4 nastat) henkilökohtaisesti, haluaisin vain ajaa cooler suoraan pois Molex valtaa, koska sen tulee tarvitse käynnistää lähes täydet valtuudet pitää kortin jäähtyä joka tapauksessa.

lukea läpi tämä tarkistaa, se saattaa asioiden selvittäminen sinulle!

EDIT, että 3rd party jäähdytin on toinen nimi, joka Jälkimarkkinoiden siistimpi.

PS, Fordy, i alun perin ajatellut, että jälkimarkkinoilla jäähdytin oli eräänlainen kortin, kuten vaihtelu
Old 15. päivästä toukokuuta 2009, 11:57
Uusi Jäsen

Ymmärrän now.Thanks.
Se on okei, jos voin käyttää ohjelmistoa, valvoa jäähdytin fanit nopeus, mutta olin todella käyttää tuuletin valvojalle.
Old 15. päivästä toukokuuta 2009, 11:59
Jäsen

jos pitää varastossa cooler, voit käyttää ohjelmistoa kyllä, kun markkinoilla cooler kallistuksen valvovat ohjelmistoa. ohjelmisto usein reagoi temp, alias se käännä nopeuttaa kuin lämpötila nousee. Uskon, että varastossa jäähdytintä varten GTX 280 on melko hiljainen joka tapauksessa, joten shouldnt todella tarvitaan puolestaan alaspäin.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Memory Controller? Mitä Memory Controller? lz22 Rautatavaran Chat 1 23 syyskuu 2009 04:39
Gamer Xtreme uudet PC sävyt Rautatavaran Chat 5 15th Aug 2009 18:01
Lausunnot Please - Fan Controller alice201 Kotelot & Virtalähteet 1 11th Jun 2009 08:44
LCD Fan Controller deldrice Kotelot & Virtalähteet 3 1. Jan 2009 22:54
Pci Communications valvojalle.? ashmehta General Software Chat 2 12th Jun 2008 12:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.