mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

ACCELERO XTREME GTX 280 en Fan Controller

Reply

Thread Tools
Old 15 mei 2009, 10:30
Nieuw Lid Fractie

Hallo iedereen.
Ik wil kopen ACCELERO XTREME GTX 280, maar ik wil er zeker van eerste plaats, ik kan mijn Fan Controller ZALMAN MFC1 Plus, om de fans voor deze grafische kaart koeler.
Mijn pc specs: Intel 7 920, Gigabyte GA-EX58 UD5, 3 GB DDR-3 Corsair 1066 Mhz, Geforce GTX 285, WD 6400 AAKS, DVD-RW LG, Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer, PSU Corsair CMPSU-650 TXEU
I didnt 'OC niets, nog niet.
Kan ik gebruik maken van de fan controller voor deze koeler?
Is mijn PSU "groot genoeg" Als ik deze koeler kopen, plus alles wat ik nu?
Ik heb 3 geval fans 120 mm (1-front ,1-op zijde ,1-back)
Thanks in advance.
Old 15 mei 2009, 11:00
Donor Groep

PSU moet boete.

Ik kan niet vertellen hoe het is POWERE uit de sites die ik heb ..

Ik veronderstel dat de Zalman controller regelt de spanning door "in" en "out" Molex's? Zo ja dan zal het fijn zolang de Accelero bevoegdheden door Molex.

Wees echter - u niet wilt dat het uitschakelen van de fans helemaal ..

EDIT:
Over te denken ik zou gedacht hebben zou het vermogen rechtstreeks van de kaart, om te voorkomen dat u doet wat u precies beschrijven .. Een beetje zoals de vraag of u kunt plug je CPU-fan in een controller - NEE! U niet wilt uitschakelen en bak alles ..
Old 15 mei 2009, 11:29
Lid Fractie

heel veel van de moderne kaarten ondersteunen ventilatorsnelheid aanpassingen in hun software, misschien de moeite waard om dit uit?
Old 15 mei 2009, 11:36
Nieuw Lid Fractie

Dus, het is beter om de stekker van de supporters van de fan controller, rechtstreeks in de grafische kaart?
Een vraag, ik weet niet hoe dat werkt: als ik het gebruik van deze koeler, de grafische kaart stock koeler zal stoppen met werken, of ik zal hebben om dit uit te schakelen? Of beide koelers zal werken, toghether?
Neemt u mij niet kwalijk, ik ben een beginner, en voordat ik maak fouten, ik beter vragen.
Bedankt voor uw antwoord.
Old 15 mei 2009, 11:40
Lid Fractie

Sorry, ik moet het duidelijker gemaakt, in principe, grafische kaarten zijn ontworpen om te kijken en na hun eigen fans, moet u de stekker van de grafische kaart ventilator in de grafische kaart. dont plug alle andere fans in, laat ze op je fan controller of hoe ze waren vóór.

en im sorry, I dont vrij krijgen de laatste vraag, kun je iets uitwerken?
Old 15 mei 2009, 11:48
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mctw View Post
Sorry, ik moet het duidelijker gemaakt, in principe, grafische kaarten zijn ontworpen om te kijken en na hun eigen fans, moet u de stekker van de grafische kaart ventilator in de grafische kaart. dont plug alle andere fans in, laat ze op je fan controller of hoe ze waren vóór.

en im sorry, I dont vrij krijgen de laatste vraag, kun je iets uitwerken?
Sorry, ik ben bang ik niet begrijp je.
Dus, leg me als een noob, hoe moet ik doen, om de grafische kaart koeler ACCELERO XTREME, met de fan controller? Stap voor stap, please.Please.
Ik heb dit een paar minuten geleden "Nog een vraag, ik weet niet hoe dat werkt: als ik het gebruik van deze koeler, de grafische kaart stock koeler zal stoppen met werken, of ik zal hebben om dit uit te schakelen? Of beide koelers zal werken, toghether ? " en ik proberen om het duidelijker:
Als ik de koeler ACCELERO XTREME GTX 280, de voorraad koeler werkt ook samen met ACCELERO XTREME GTX 280? Of de voorraad koeler zal gewoon stoppen met werken, zolang er nog de ACCELERO XTREME GTX 280 koeler?
Old 15 mei 2009, 11:51
Donor Groep

U zult moeten nemen van de Stok koeler, schroef op de Accelero backplate, en monteer de Accelero fans op.

Wat mctw betekent dat je niet echt de neiging om Graphics fans met een hardware controller zoals de Zalman.

De kaart wordt geleverd met software waarmee u het regelen van de snelheid van de ventilator attatched is. (Zij het materieel of aftermarket)
Old 15 mei 2009, 11:56
Lid Fractie

excuses, ive verkeerd uw oorspronkelijke bericht. kun je een paar dingen recht voor deze krijgt een nog grotere puinhoop!

De ACCELERO XTREME is whats een zogenaamde'3 rd party koeler ', betekent dit zijn niet de "voorraad" of koeler die al gemonteerd op de kaart als u hem uit de doos.

Het installeren van deze 3rd party koeler, heeft u het verwijderen van de originele koeler van de kaart, die zal vrijwel zeker de garantie doen vervallen. Persoonlijk zou ik niet het risico, en zou alleen maar vasthouden aan het gebruik van de stock koeler. de voorraad koeler wordt gevoed door de grafische kaart zelf, en niet van je fan controller.

Echter, indien u kiest voor het installeren van deze koeler is, kan worden uitgevoerd vanaf uw fan controller ja, al kan zij eisen en adapter van 3pin fan macht Molex (witte stekker met 4 pins) Persoonlijk zou ik gewoon de koeler direct uit de Molex macht, als haar zal moeten draaien op bijna volledige bevoegdheid om uw kaart cool toch.

lezen dit herzien, is het misschien duidelijk wat voor jou!

EDIT, een 3rd party koeler is een andere naam voor een aftermarket koeler.

PS, Fordy, ik oorspronkelijk dacht dat de aftermarket koeler was een soort kaart, zoals een variatie
Old 15 mei 2009, 11:57
Nieuw Lid Fractie

Ik begrijp now.Thanks.
Het is goed als ik kan gebruik maken van de software, om de koeler fans snelheid, maar ik zou echt graag willen gebruik maken van de fan controller.
Old 15 mei 2009, 11:59
Lid Fractie

als je houdt de stock koeler, kunt u de software ja, na de markt koeler huicheltaal worden gecontroleerd door de software. software vaak reageert op temperatuur, alias zal blijken de snelheden als de temperatuur stijgt. Ik denk dat de voorraad koeler voor de GTX 280 is redelijk rustig in ieder geval, dus het shouldnt echt nodig om weer naar beneden.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.