mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Acer Al1717 LCD nedbrud i 3 overvåge config

Reply

Thread Tools
Old 5 februar 2009, 09:44
Ny Medlem Gruppen

Default Acer Al1717 LCD nedbrud i 3 overvåge config

Jeg bruger (2) EVGA e-GeForce 8800 GT 512 OC i et 3 overvåge konfiguration.
Skærme er: Samsung, NEC og ACER

Jeg har haft denne konfiguration arbejder meget i de sidste seks (6), så i sidste måned min computer ikke ville starte op. Regnet ud, at når jeg trækkes de ACER overvåge det ville boot. Tilslutning i ACER årsager NEC skærm til at vise røde og systemet fryser derefter blå skærm går ned. Sige noget om nvl .... sys fil.

Jeg bruger den nyeste NVIDIA-drivere 181,22

Min LØBENDE Riggen er som følger: (Opgraderet til dette system, fordi jeg syntes, det var PCI slot går dårligt ... men samme problem i dette setup ... ren installation af Vista 64)
(2) 8800 GT 512 OC
ASUS AN832 - SLI Deluxe
AMD 64 FX - 55
2 GB Ram
600 W ULTRA PS
Vista 64 Home Prem

Min tidligere Riggen er som følger: (3 overvåger arbejdet i mindst 6 måneder, derefter ACER forårsaget nedbrud)
(2) 8800 GT 512 OC
ASUS AN5X
AMD 64 FX - 55
2 GB Ram
600 W ULTRA PS
Vista 32 Home Prem

Jeg tænker, at det er Vista og ACER AL1717 ikke arbejde sammen ... fordi hvis jeg afmonterer alle skærme men ACER, får jeg bundkortet splash screen (ser fine) så det går sort og ingenting.

NVIDIA display indstilling viser både Samsung, og NEC. Men når du slutter i ACER står Analog skærm.

Jeg har downloadet ACER drivere ... men jeg er ikke i stand til at indlæse dem, fordi hver gang, at stikket i ACER overvåge den bryder ned. Please help.

Tak,
realkewl
Old 6 februar 2009, 08:12
Ny Medlem Gruppen

Default Acer Al1717 LCD nedbrud i 3 overvåge config

Jeg regnede med et arbejde omkring at jeg vil dele.

Problemet er med ACER AL1717 og analoge og EVGA eGeforce 8800 GT DVI.

Jeg bruger en konverter fra DVI til analog. Uanset af hvilken grund det ACER holde op med at tage dette signal efter 6 måneder. Den analoge stadig arbejder på ACER, fordi jeg satte ACER AL1717 på min kones XP maskine kører en eGeforce 6500. Works fine.

Jeg igen tog hende Samsung SyncMaster 17 "Analog og sat det i 8800 DVI bruger DVI konverter og gæt hvad? Det virkede! Så det er et godt arbejde omkring ... imidlertid så dårlig jeg har tilbragt over $ 500 (købt ny sag ... fordi Jeg troede, at CPU fik for varm, nye bundkort, fordi jeg troede, at PCI slot gik dårligt, nye DVD-afspiller, fordi den gamle var hvid og ikke op til de nye tilfælde.), en måneds tid og frustration, og omformateret min computer (installeret Vista 64) forsøger at tallet denne dumme ting ud.

Ikke sikker på, hvordan's skyld det er trist, at for en enkelt ting, du har så mange spillere, og jeg er sikker på, at alle på dette forum ved, at så er jeg bare prædiker for koret:

Microsoft har du til at gøre det bedre.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.