vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Acer Al1717 LCD kaatuu 3 seurata config

Reply

Thread Tools
Old 5 helmikuu 2009, 09:44
Uusi Jäsen

Olen käyttäen (2) EVGA e-GeForce 8800 GT 512 OC on 3 seurata configuration.
Näytöt ovat: Samsung, NEC ja ACER

Olen ollut tämän määrityksen työskentelee suuri viimeisten kuuden (6), niin viime kuussa minun tietokone ei käynnisty. Kuvittelin, että kun olen irti sen ACER seurata se boot. Tapittamalla on ACER aiheuttaa NEC seurata näyttämään punaista ja järjestelmän jäätyy sitten sinisen näytön kaatuu. Sanomalla jotain nvl .... sys tiedosto.

Olen käytät uusinta nvidian ajurit 181.22

Minun JUOKSEVAT rig on seuraava: (Päivitetty tähän järjestelmään, koska luulin että se oli PCI-korttipaikka menossa huono ... mutta sama ongelma tässä setup ... puhdasta asennusta Vista 64)
(2) 8800 GT 512 OC
ASUS AN832 - SLI Deluxe
AMD 64 FX - 55
2 Keikat Ram
600W ULTRA PS
Vista 64 Home Prem

Omat edellisen rig on seuraava: (3 valvoo työskennellyt vähintään 6 kuukautta, sitten ACER aiheuttanut kaatua)
(2) 8800 GT 512 OC
ASUS AN5X
AMD 64 FX - 55
2 Keikat Ram
600W ULTRA PS
Vista 32 Home Prem

Mietin tässä juuri, että se on Vista ja ACER AL1717 ei toimi yhdessä ... koska jos minulla irrota kaikki valvoo mutta ACER, saan emolevyn splash screen (näyttää sakko) ja sitten se menee mustaksi ja mitään.

NVIDIA näyttö, jossa näkyy sekä Samsung, ja NEC. Mutta kun pistoke on ACER sanotaan Analogiset valvoa.

Olen ladannut ACER ajurit ... mutta en voi ladata niitä, koska joka kerta tukkia on ACER seurata se kaatuu. Ole hyvä ja auta.

Kiitos,
realkewl
Old 6 helmikuu 2009, 08:12
Uusi Jäsen

En tajunnut, jonka kiertää että aion jakaa.

Ongelmana on Acer AL1717 ja analogisen ja EVGA eGeforce 8800 GT DVI.

Olen käyttäen keskuksesta DVI analogiseksi. Jostain syystä ACER lopeta tämän signaalin 6 kuukauden kuluttua. Analoginen edelleen toimii sen ACER, koska laitoin ACER AL1717 on vaimoni XP koneen toimintatarpeita eGeforce 6500. Works fine.

I puolestaan otti hänen Samsung SyncMaster 17 "Analogiset ja syötimme osaksi 8800 DVI-DVI-muuntimen ja arvaa mitä? Se toimi! Siksi on hyvä kiertää ... kuitenkin liian huono Vietin yli $ 500 (ostettu uusi tapaus ... koska Luulin, että CPU sai liian kuuma; uusi emolevy, koska ajattelin, PCI slot oli menossa huono, uusi DVD-soitin, koska vanha oli valkoinen ja ei vastaa uutta tapausta.), joka on yksi kuukausi aikaa ja turhautumista, ja muotoili oman tietokoneen (asennettu Vista 64) yrittää siffra typerä asia pois.

Etkö ole varma, kuinka syyllinen on surullista, että yhden yksinkertaisen asian sinulla on niin paljon pelaajia ja olen varma, että kaikki tällä foorumilla tietää, että niin olen vain saarnata kertosäe:

Microsoft sinulla on pystyttävä parempaan.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.