mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Acer Al1717 LCD Crashes in 3 monitor config

Reply

Thread Tools
Old 5 februari 2009, 09:44
Nieuw Lid Fractie

Default Acer Al1717 LCD Crashes in 3 monitor config

Ik gebruik (2) EVGA e-GeForce 8800 GT 512 OC in een 3-monitor configuratie.
Waarnemers zijn: Samsung, NEC en ACER

Ik heb deze configuratie werkt prima voor de laatste zes (6), dan is de afgelopen maand zou mijn computer niet meer opstarten. Dacht dat als ik de unplugged ACER monitor zou opstarten. Inpluggen in de ACER oorzaken het NEC monitor display rood en systeem bevriest dan blauw scherm crasht. Zegt iets over NVL .... sys-bestand.

Ik gebruik de laatste nvidia drivers 181,22

Mijn VLOTTENDE tuig is als volgt: (Upgrade naar dit systeem, omdat ik dacht dat het was de PCI-sleuf gaan slecht ... maar hetzelfde probleem in deze setup ... schone installatie van Vista 64)
(2) 8800 GT 512 OC
ASUS AN832 - SLI Deluxe
AMD 64 FX - 55
2 Gigs Ram
600W ULTRA PS
Vista 64 Home Prem

Mijn vorige opstelling is als volgt: (3 monitoren werkte gedurende minstens 6 maanden, vervolgens ACER veroorzaakt crash)
(2) 8800 GT 512 OC
ASUS AN5X
AMD 64 FX - 55
2 Gigs Ram
600W ULTRA PS
Vista 32 Home Prem

Ik denk dat het Vista en Acer AL1717 werkt niet samen ... want als ik trek alle monitoren, maar de ACER, krijg ik het moederbord splash screen (oogt mooi), dan gaat het zwart en niets.

NVIDIA Display toont zowel de Samsung en NEC. Maar als je de stekker in de ACER hij zegt analoge monitor.

Ik heb gedownload de ACER drivers ... maar ik ben niet in staat te laden, omdat ze elke keer om aan te sluiten bij de ACER toezicht crasht. Please help.

Bedankt,
realkewl
Old 6 februari 2009, 08:12
Nieuw Lid Fractie

Default Acer Al1717 LCD Crashes in 3 monitor config

Ik dacht dat een werk om dat ik aandeel.

Het probleem is met ACER AL1717 en de analoge en EVGA eGeforce 8800 GT DVI.

Ik gebruik een converter van DVI naar analoog. Om welke reden de ACER stoppen met dit signaal na 6 maanden. De analoge nog werken op de ACER, omdat ik de ACER AL1717 op mijn vrouw XP machine draait een eGeforce 6500. Werkt prima.

Ik nam haar op zijn beurt Samsung SyncMaster 17 "Analoge en aangesloten in de 8800 met behulp van de DVI-DVI-converter en guess what? Het werkte! Dus het is een goede werk rond ... echter jammer Ik heb meer dan $ 500 (gekocht nieuw geval ... want Ik dacht dat de CPU is getting too hot, nieuwe moederbord omdat ik dacht dat het PCI-slot ging slecht, nieuwe dvd-speler omdat de oude was wit en komt niet overeen met de nieuwe zaak.), een maand tijd en frustratie, en opnieuw mijn computer (geïnstalleerd Vista 64) probeert te cijfer dit stomme ding uit.

Niet zeker weet hoe het de schuld is het triest dat het voor een simpel dat je er zo veel spelers en ik ben er zeker van dat iedereen op dit forum weet dat, dus ik ben alleen preken voor het refrein:

Microsoft heb je het beter te doen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.