![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg bruker (2) EVGA e-GeForce 8800 GT 512 OC i en 3 overvåke konfigurasjon. Skjermer er: Samsung, NEC og Acer Jeg har hatt denne konfigurasjonen fungerer bra for de siste seks (6), og siste måned maskinen ikke ville støvel. Funnet ut at når jeg unplugged på Acer overvåke den ville støvel. Plugging i Acer forårsaker NEC skjerm til skjerm røde og systemet fryses deretter blå skjerm krasjer. Si noe om nvl .... sys filen. Jeg bruker den nyeste NVIDIA-driverne 181,22 Min CURRENT Riggen er som følger: (Oppgradert til dette systemet, fordi jeg trodde det var PCI slot går dårlig ... men samme problemet i dette oppsettet ... ren installasjon av Vista 64) (2) 8800 GT 512 OC ASUS AN832 - SLI Deluxe AMD 64 FX - 55 2 Gigs Ram 600W ULTRA PS Vista 64 Home Prem Min forrige Riggen er som følger: (3 skjermer jobbet i minst 6 måneder, deretter Acer forårsaket krasje) (2) 8800 GT 512 OC ASUS AN5X AMD 64 FX - 55 2 Gigs Ram 600W ULTRA PS Vista 32 Home Prem Jeg tenker at det er Vista og Acer AL1717 ikke fungerer sammen ... fordi hvis jeg kobler alle skjermer men Acer, får jeg hovedkortet splash skjermen (ser fine) så den går i svart og ingenting. NVIDIA vise innstillingen viser både Samsung og NEC. Men når du plugger i Acer står Analog skjerm. Jeg har lastet ned Acer drivere ... men jeg kan ikke laste dem fordi hver gang for å plugge inn Acer overvåke den krasjer. Please help. Takk, realkewl |
|
| |||
| |||
| Jeg regnet ut et omgå at jeg vil dele. Problemet er med Acer AL1717 og analog og EVGA eGeforce 8800 GT DVI. Jeg bruker en omformer fra DVI-til-analog. Uansett grunn av Acer stopp tar dette signalet etter 6 måneder. Den analoge fortsatt arbeider på Acer, fordi jeg sette Acer AL1717 på min kones XP-maskin som kjører en eGeforce 6500. Fungerer fint. Jeg igjen tok henne Samsung SyncMaster 17 "analog og plugget den inn i 8800 DVI bruker DVI konverter og gjett hva? Det virket! Derfor er det en god omgå ... men synd jeg tilbrakte over $ 500 (kjøpt ny sak ... fordi Jeg trodde CPU fikk altfor varme; nye hovedkort fordi jeg trodde PCI slot gikk dårlig, ny DVD spiller, fordi den gamle var hvit og samsvarte ikke med den nye saken.), en måneds tid og frustrasjon, og reformatert datamaskinen min (installert Vista 64) prøver å finne denne dum ting ut. Ikke sikker på om er å klandre det er trist at på en enkelt ting du har så mange spillere, og jeg er sikker på at alle på dette forumet vet at så jeg bare forkynnelsen til koret: Microsoft har du til å gjøre bedre. |