![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, jeg håber du kan hjælpe mig, fik jeg en skærm for christmas (Acer X193W) og det giver en underlig støj, især i mørke farver, det giver en mere kraftigere støj, så mit spørgsmål er, hvad man kunne cousing dette?, mit grafikkort (nvida 7600GT)? eller hvad?, tak for nogen form for hjælp |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej, velkommen til de relevante fora.
Hvis det kommer fra den faktiske skærm der er meget lidt du kan gøre, bortset fra få det udveksles og se, hvis en anden er bedre, hvis ikke, og det er stadig irriterende, prøv et andet mærke / model. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Hej, og tak for den velkomst, og for det svar, så det er den monitorer skyld?, Er der nogen chance for, at det kunne være min pc eller anden måde, kablet eller sådan noget? |
|
| |||
| |||
| oh, og jeg næsten har glemt nogle af mine tidligere skærme gjort et lignende støj også en af dem kun gjort det på en bestemt beslutning, og den anden har gjort det nogle gange var det slags tilfældig, vil du stadig tror, at jeg skulle gå til, hvor jeg købte det, og bede dem (eller returnere den whtever)? |
|
| |||
| |||
| også når jeg igen lysstyrken til maksimalt der er ingen støj, mindre lysstyrke mere støj der er ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder ligesom baggrundslys eller inverter er defekt til mig. Jeg vil bare skifte det ud for en ny.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Acer Extensa 5220 - Ingen lyd på bærbar | antbann | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 21 November 2009 07:21 |
| Underlig lyd forsinkelse / stammen | slavcho | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 0 | 10. jun 2009 12:44 |
| Sound ikke kommer gennem begge kanaler | AlanB | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 8 juni 2009 14:48 |
| Hjælp! lyder som lyden kommer gennem en tunnel! | smiles333 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 21. sep 2008 07:23 |
| Lyddriver lyd problem på Acer | timboeve | Multimedia & Codecs | 3 | 24th May 2008 07:56 |
| Thread Tools | |
| |