![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, toivon, että voitte auttaa minua, olen saanut seurata christmas (acer X193W) ja se on outo melu, erityisesti tummat värit se tekee entistä kovempaa melua, joten kysymys on, mitä voitaisiin cousing tämän?, minun näytönohjain (nvida 7600GT)? vai mitä?, kiitos apua |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei, tervetuloa foorumeissa.
Jos se on lähtöisin todellinen seurata on hyvin vähän voit tehdä, paitsi saada se vaihdetaan ja katso, jos toinen on parempi, jos ei, ja se on edelleen ärsyttävää yrittää toisen merkin / mallin mukaan. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Hei, ja kiitos on tervetullut ja että vastaus, joten monitorit vika?, Onko olemassa mitään mahdollisuutta, että se voisi olla minun pc jotenkin, että kaapeli-tai jotain? |
|
| |||
| |||
| oh, ja olen melkein unohtanut jotkin aiemmista valvoo esitti samanlaisen melu myös yksi niistä vain sen tietyn päätöslauselma, ja toinen on se joskus oli eräänlainen satunnainen, oletteko edelleen sitä mieltä, että minun pitäisi mennä sinne, missä ostin ja pyytää heitä (tai palauttaa sen whtever)? |
|
| |||
| |||
| myös silloin, kun i puolestaan kirkkauden maksimoimiseksi ei ole melu, sitä vähemmän kirkkautta sitä enemmän melua on ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa taustavalo tai inverter on viallinen minulle. Olin juuri swap sitä varten uuden.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Acer Extensa 5220 - No Sound on Laptop | antbann | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 21 marraskuu 2009 07:21 |
| Oudot äänen viive / änkytys | slavcho | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 0 | 10th Jun 2009 12:44 |
| Ääni ei tule läpi molempien kanavien | AlanB | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 8. Jun 2009 14:48 |
| Apu! Kuulostaa äänen tulevina tunnelin läpi! | smiles333 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 3 | 21. Sep 2008 07:23 |
| Audio kuljettajan ääni ongelma Acer | timboeve | Multimedia & Codecs | 3 | 24th Jun 2008 07:56 |
| Thread Tools | |
| |