![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen, ik hoop dat u mij kan helpen, ik heb een monitor voor kerstmis (Acer X193W) en hij maakt een raar geluid, vooral met donkere kleuren maakt een harder geluid, dus mijn vraag is wat er zou kunnen worden cousing dit?, mijn grafische kaart (nvida 7600GT)? of wat?, bedankt voor alle hulp |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hallo, welkom op de forums.
Als het uit de feitelijke monitor is er zeer weinig wat je kunt doen, behalve krijgen uitgewisseld en kijken of een ander beter is, zo niet, en het is nog steeds vervelend proberen een ander merk / model. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Hoi, en bedankt voor het welkom en voor het antwoord, dus het is de monitoren schuld?, Is er enige kans dat zij kunnen worden mijn pc of andere manier, de kabel of zo? |
|
| |||
| |||
| oh en ik bijna vergat een aantal van mijn vorige monitors een soortgelijke geluidshinder en een van hen slechts op een bepaalde resolutie en de andere maakte het soms was het soort van random, doe je nog steeds denkt dat ik moet gaan naar waar ik gekocht heb en vraag hen (of terug te whtever)? |
|
| |||
| |||
| ook als ik de helderheid tot maximum is er geen geluid, hoe minder de helderheid is er meer lawaai ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als de achtergrondverlichting of omvormer is defect aan mij. I'd just swap it out voor een nieuwe.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|