![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle, jeg håper du kan hjelpe meg, jeg fikk en monitor for christmas (Acer X193W) og det er en merkelig støy, spesielt med mørke farger gjør en mer høyere støy, så spørsmålet mitt er dette hva som kunne cousing dette? min grafikkort (nvida 7600GT)? eller hva?, takk for hjelp |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei, velkommen til forumet.
Hvis det kommer fra selve skjermen er det svært lite du kan gjøre, bortsett fra få det utveksles og se om andre er bedre, hvis ikke, og det er fortsatt irriterende prøve et annet merke / modell. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Hei, og takk for velkomst og for svar, så det er skjermene feil?, Er det noen mulighet for at det kunne være min pc annen, kabel eller noe? |
|
| |||
| |||
| oh og jeg nesten har glemt noen av mine tidligere skjermer har gjort en lignende støy også, én av dem bare gjort det til en viss oppløsning og den andre gjorde det noen ganger var det slags tilfeldig, gjør du fortsatt tror jeg bør gå til der jeg kjøpte den og be dem (eller returnere det whtever)? |
|
| |||
| |||
| også når jeg skru lysstyrken på maks er det ingen støy, jo mindre lysstyrke jo mer støy det er ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som bakgrunnslyset eller inverter er feil for meg. Jeg vil bare bytte den ut for en ny.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Acer Extensa 5220 - Ingen lyd på Laptop | antbann | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 21 november 2009 07:21 |
| Merkelig lyd forsinkelse / stamme | slavcho | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 10 juni 2009 12:44 |
| Lyden ikke kommer gjennom begge kanaler | AlanB | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 8 juni 2009 14:48 |
| Hjelp! høres ut som lyden kommer gjennom en tunnel! | smiles333 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 21. sep 2008 07:23 |
| Lyddriver lyd problem på Acer | timboeve | Multimedia & Kodeker | 3 | 24 juni 2008 07:56 |
| Thread Tools | |
| |