![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hej alla, jag hoppas du kan hjälpa mig, jag har en monitor för christmas (Acer X193W) och den gör ett konstigt ljud, särskilt i mörka färger gör en mer högre buller, så min fråga är vad som kan cousing här? mitt grafikkort (nvida 7600GT)? eller vad?, tack för all hjälp
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hej, välkommen till ett forum.
Om det kommer från den faktiska övervaka det finns mycket lite du kan göra, förutom få det utbyts och se om någon annan är bättre, om inte och det är fortfarande irriterande prova ett annat märke / modell. Mitt System: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
Hej, och tack för välkommen och för svar, så det är det monitorer fel?, Finns det någon chans att det kan vara min dator på något sätt, kabel eller nåt?
|
|
|
|||
|
|||
|
Åh, och jag glömde nästan en del av mina tidigare övervakar gjort ett liknande ljud också, en av dem endast gjort det vid en viss upplösning och den andra gjorde det ibland att det var typ av slumpmässiga ni fortfarande tror att jag ska gå till när jag köpte det och be dem (eller returnera den whtever)?
|
|
|
|||
|
|||
|
även när jag vrider ljusstyrkan till max finns det inget buller, mindre ljusstyrka desto mer buller finns det ...
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Låter som bakgrundsbelysningen eller inverter är något fel på mig. Jag skulle bara växlingsutrymmet det för en ny.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Mitt System: 日夏子
|