![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har brug for noget hjælp. Jeg ved ikke meget om computere ret, men jeg har købt Sony Vaio VGC-LV1S (link nedenfor) http://www.johnlewis.com/230521496/Product.aspx og min bror har knyttet sin TV til sin bærbare computer ved hjælp af en monitor kabel eller noget i den retning! Hvilket betyder, at han bruger to skærme for hans laptop. Men min computer har ikke stikket som tillader mig at en "monitor kabel" for at oprette forbindelse til en ekstra skærm, jeg har. Please kan du foreslå en adapter hvis der er en, som jeg kan bruge til at knytte en anden skærm til mit skrivebord VGC - LV1S Tak |
|
| |||
| |||
| Ønsker du et duplikateksemplar image over to skærme, eller for at være i stand til at have 2 programmer åbne, en på hver skærm? Brug for at vide det, før noget andet.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| 2 programmer åbne, så du kan trække et åbent vindue i løbet af de 2 skærme. |
|
| |||
| |||
| Ja ok. Der er ingen "adapter" for at desværre, eftersom enhver adapter kun vil duplikere det signal til to forskellige stik. Du skal bruge en ny Grafikkort med 2 udgange for at gøre dette. EDIT * Bare fulgt dit link, eftersom det er et Media Center med en mobilenhed grafik "kort", dette er faktisk ikke muligt, fordi output-forbindelser er fysisk attatched til bundkortet i stedet for "kort". Ked af.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Faktisk er jeg halv tage det tilbage. Den har en enkelt PCI-E slot, så du skal være i stand til at passe et kort derinde og overgå hvoraf den ene er anvendt i BIOS. Jeg vil se om jeg kan finde en PCI-E kort med to udgange .. ![]() * TBH Jeg ved ikke, hvis sådan noget findes, PCI-E x16 postkort er mest almindelige, men tænker på det nu, jeg har aldrig hørt om et PCI-E kort .. som er den eneste type af reservedele slot du har ..
|
| |||
| |||
| Jeg vil nu tage det tilbage, så godt! ![]() (Jeg har fundet en: Jeg kender dig wern't forventer at have til at købe meget ekstra, har du et stramt budget eller noget?
|
| |||
| |||
| wow, gosh. :) Er, at den eneste mulighed? Fordi jeg har lige været leder i en og set det? http://www.google.co.uk/products/cat...m=1 # ps-sælgere Ville det ikke virke? :) Jeg er ikke så fremskreden på computere! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| That's vil blive frygtelig latenstid især med enhver anstændig størrelse skærm. Hvis systemet har et PCI-Express-slot, er det sikkert fuld x16, og derfor kan du sikkert passer enhver lav profil, PCI-E-kortet i. Noget som en 8400GS skal være billig og fungere fint.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Undskyld gutter, jeg ikke helt forstår, hvad du taler om i alle Computer jargon ![]() ![]() Jeg undskylder! Så ville de latenstid være så stort et problem, at det woukd være svært at se en DVD, du siger? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Latency = forsinkelse.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp behov bedes om VGC-V2 Sony Vaio | baz | CPU, bundkort og RAM | 11 | 7 oktober 2008 13:00 |
| Sony Vaio CR21Z - Alle har det? | Maverickk | Laptops, Mobiles & PDA'er | 4 | 15 november 2007 12:17 |
| Sony Vaio rådgivning please!! | phoenix221984 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 10 | 27 juli 2007 11:48 |
| Sony VAIO VGX-XL201 | RUMBLERIDER2 | General Hardware Chat | 1 | 23 oktober 2006 09:09 |
| Thread Tools | |
| |