mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Het toevoegen van een andere monitor op een Sony Vaio VGC-LV1S Desktop Computer

Reply

Thread Tools
Old De 5 mei 2009, 08:30
Nieuw Lid Fractie

Default Het toevoegen van een andere monitor op een Sony Vaio VGC-LV1S Desktop Computer

He

Ik ben in de behoefte van sommige helpen.

Ik weet niet veel over computers rechts, maar ik heb gekocht de Sony Vaio VGC-LV1S (link hieronder)

http://www.johnlewis.com/230521496/Product.aspx

en mijn broer heeft gekoppeld zijn tv op zijn laptop met behulp van een monitor kabel of iets dergelijks! Welke middelen gebruikt hij twee schermen voor zijn laptop.

Maar mijn computer niet over de plug die het mogelijk maakt mij tot een "monitor kabel" te verbinden met een reserve-monitor die ik heb.

Kunt u raden een adapter als er een die ik kan gebruiken om een andere monitor op mijn desktop VGC - LV1S

Bedankt
Old De 5 mei 2009, 11:03
Donor Groep

Default Het toevoegen van een andere monitor op een Sony Vaio VGC-LV1S Desktop Computer

Wilt u een duplicaat afbeelding over twee monitoren, of om te kunnen beschikken over 2 applicaties open, een op elk scherm?

Noodzaak om te weten dat dit voor iets anders.
Old De 5 mei 2009, 11:04
Nieuw Lid Fractie

2 aanvragen open, zodat u kunt een open venster op de 2 schermen.
Old De 5 mei 2009, 11:07
Donor Groep

Ja ok.

Er is geen "adapter" voor dat helaas, want elke adapter zal slechts twee exemplaren van het signaal naar twee verschillende stekkers.

U moet een nieuwe grafische kaart met 2 uitgangen, om dit te doen.

EDIT *
Gewoon uw link gevolgd, want het is een Media Center met een onboard grafische "kaart", dit is niet echt mogelijk, omdat de output aansluitingen zijn fysiek attatched op het moederbord in plaats van de "kaart".

Sorry.
Old De 5 mei 2009, 11:12
Donor Groep

Eigenlijk ik half rekening mee terug.

Het heeft een enkele PCI-E slot, dus je moet kunnen om een kaart in en er schakelen die een wordt gebruikt in het BIOS.

Ik zal zien of ik kan vinden van een PCI-E kaart met twee uitgangen ..

*
TBH Ik weet niet of zoiets bestaat, PCI-E x16-kaarten zijn het meest gangbaar, maar het denken over het nu heb ik nog nooit gehoord van een PCI-E kaart .. dat is het enige type van reserveonderdelen sleuf je hebt ..
Old De 5 mei 2009, 11:26
Donor Groep

Ik neem dat terug ook!

(Ik heb gevonden:
Amazon.com: HIS H155HMF256EL1N-R Radeon X1550 512MB HyperMemory (256MB (64bit) DDR2 onboard) PCIe Dual Link DVI Low Profile PCIe 1x(RoHS): Computers & PC Hardware Amazon.com: ZIJNE H155HMF256EL1N-R Radeon X1550 512MB HyperMemory (256MB (64bit) DDR2 onboard) PCIe Dual Link DVI-Low Profile PCIe 1x (RoHS): Computers & PC Hardware
)

Ik weet dat je wern't verwacht te moeten kopen, veel extra's, heb je een krap budget of iets?
Old De 5 mei 2009, 13:56
Nieuw Lid Fractie

wow, god. :) Is dat de enige optie?

Want ik heb net al op zoek naar een en dit gezien?

http://www.google.co.uk/products/cat...m=1 # ps-verkopers

zou dat niet werken? :)
Ik ben niet zo geavanceerd op computers!
Old De 5 mei 2009, 15:09
Donor Groep

Dit zal vooral verschrikkelijk latentie met een fatsoenlijk formaat scherm.

Als het systeem heeft een PCI-Express slot, het is waarschijnlijk volledige x16, en dus kun je waarschijnlijk past een laag-profiel PCI-E kaart inch Iets als een 8400GS moet goedkoop en werken prima.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old De 5 mei 2009, 15:41
Nieuw Lid Fractie

Sorry jongens, ik ben niet helemaal begrijp wat je praten over alle Computer jargon

i do excuses!

Dus, zou de latentie worden zo'n probleem dat het woukd moeilijk te kijken naar een dvd je zeggen?
Old De 5 mei 2009, 15:47
Administrator Group

Latency = vertraging.

Ik denk, met een DVD, geluid en video kunnen worden uit-synchronisatie.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hulp nodig alstublieft op VGC-V2 Sony Vaio baz CPUs, Moederborden & RAM 11 7th Oct 2008 13:00
Sony Vaio CR21Z - Wie zijn zij? Maverickk Laptops, Mobiles & PDA's 4 15 nov 2007 12:17
Sony Vaio advies aub! phoenix221984 Laptops, Mobiles & PDA's 10 27 jul 2007 11:48
SONY VAIO vgx-XL201 RUMBLERIDER2 Algemeen Hardware Chat 1 23 okt 2006 09:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.