![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg trenger litt hjelp. Jeg vet ikke mye om datamaskiner rett, men jeg har kjøpt Sony Vaio VGC-LV1S (lenke nedenfor) http://www.johnlewis.com/230521496/Product.aspx og broren min har knyttet sin tv til sin laptop bruker en monitor kabel eller noe sånt! Som betyr at han bruker to skjermer til sin bærbare. Men maskinen min har ikke plugin som gjør meg til en "monitor kabel for å koble til en ekstra skjerm jeg har. Vær kan du foreslå en adapter hvis det er en som jeg kan bruke til å legge ved en annen skjerm til skrivebordet mitt VGC - LV1S Takk |
|
| |||
| |||
| Ønsker du en kopi av bildet over to skjermer, eller å kunne ha 2 programmer åpne, en på hver skjerm? Trenger å vite dette før noe annet.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| 2 åpne programmer, slik at du kan dra et åpent vindu over 2 skjermer. |
|
| |||
| |||
| Ja ok. Det er ingen "adapter" for det dessverre, siden noen adapter vil bare kopiere signalet til to ulike plugger. Du trenger en ny Grafikkort med 2 utganger for å gjøre dette. EDIT * Bare fulgt koblingsomformeren, siden det er en Media Center med en onboard grafikk "kort", dette er egentlig ikke mulig, fordi produksjonen tilkoblinger er fysisk attatched til hovedkortet i stedet for "kort". Beklager.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Egentlig jeg halv ta det tilbake. Den har et enkelt PCI-E slot, så du bør være i stand til å passe et kort der, og slå over hvilken som er brukt i BIOS. Jeg får se om jeg kan finne et PCI-E-kort med to utganger .. ![]() * TBH Jeg vet ikke om noe slikt finnes, PCI-E x16 kort er mest vanlig, men tenker på det nå jeg har aldri hørt om et PCI-E kort .. som er den eneste typen av reservedeler sporet du har ..
|
| |||
| |||
| Jeg nå ta det tilbake, så vel! ![]() (Jeg har funnet en: Jeg vet du wern't ventet til å kjøpe mye ekstra, har du et stramt budsjett eller noe?
|
| |||
| |||
| wow, gosh. :) Er at den eneste muligheten? Fordi jeg har nettopp vært ute i én og sett dette? http://www.google.co.uk/products/cat...m=1 # ps-selgere ville det ikke fungere? :) Jeg er ikke så avansert på datamaskiner! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kommer til å bli fryktelig ventetid spesielt med enhver anstendig størrelse displayet. Hvis systemet har en PCI-Express-sporet, er det antagelig full x16, og derfor kan du antagelig passer noen lave profilen PCI-E-kortet i. Noe som en 8400GS skal være billig og fungerer fint.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Beklager folkens, jeg ikke helt forstår hva du snakker om i alle Computer sjargong ![]() ![]() jeg beklager! Så ville latency være slik et problem at det woukd være vanskelig å se på en DVD, sier du? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Latency = forsinkelse.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp trengs vennligst på VGC-V2 Sony Vaio | baz | CPUer, Hovedkort & RAM | 11 | 7 oktober 2008 13:00 |
| Sony Vaio CR21Z - Alle som har den? | Maverickk | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 15 nov 2007 12:17 |
| Sony Vaio råd kan du! | phoenix221984 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 10 | 27 juli 2007 11:48 |
| Sony Vaio VGX-XL201 | RUMBLERIDER2 | General Hardware Chat | 1 | 23 oktober 2006 09:09 |
| Thread Tools | |
| |