![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle, mit kendskab til computere er temmelig begrænsede, så skal slags! Jeg har for nylig købt Unreal Tournament 3 og realiserede min computer har hårdt brug for et grafikkort. Min computer har 2GB RAM, 3,6 GHz Pentium 4, og jeg vil være at spille spil på 1024 x 768, eller muligvis en smule højere. Jeg kører Windows XP og mit budget er noget op til og omkring £ 200. Så ja, hvilket grafikkort vil du anbefale? Thanks for any help |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Næste beslutning op er 1280x1024. Et anstændigt kort til dette eller lavere opløsning, hvilket giver mulighed for et minimum af 25fps med AA og anstændigt detaljer indstillinger er 8600GTS. En højere spec'd kortet (8800GT, GTS) er overkill på disse beslutninger og du vil ikke se fordelen. Kom godt i 8600 kan også spare dig for at få en ny PSU som de højere spec'd kort kommando højere ampage på 12V skinner. Du bliver i stand til at køre, at spec med 8.600 på en 400W PSU.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er din grafik slot AGP eller PCI-E? Hvis du ikke er sikker på din computer specs ville hjælpe (primært bundkort)
| |||
| |||
| Jeg er ikke rigtig sikker på bundkortet specs en egentlig ikke vide, hvor man kan finde ud af det. Det er bare en standard computer (jeg lyder som min mor), så uanset grundlæggende specs er, Thats nok, hvad jeg har fået. Jeg er ikke sikker på hvor meget hjælp, der er. Min ven har anbefalet, at jeg får det 8800GT som sin forholdsvis billig, og ifølge ham sin mere fremtidssikret end de andre kort i prisintervallet. Også kan jeg ikke finde ud af, hvad PSU jeg har fået, havde jeg et kig på bagsiden af computeren, men couldnt ser det overalt. Jeg købte min computer nyt under 06, så hvad var standarden er så, hvad ive sandsynligvis fået! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nå, du har brug for at vide, hvis du er AGP eller ej.
| |||
| |||
| Ok lige fundet ud af sin PCI-E. Computer model er Advent T9306 |
|
| |||
| |||
| Okay, hvad du har der kun er en enkelt kerne 6 serier P4, jeg tror det er den Prescott kernen 650. PC verdener eget mærke af PC'er. Anyway, har du enten en 400 eller 450w PSU der. Jeg vil ikke forsøge at løbe en høj GHz P4 og en high-end GPU på at PSU. Men valget er dit. Jeg vil varmt anbefale en opgradering til en 600 W PSU hvis overvejer kort højere end 8600. P4's suge saft som gør høje ende kort (samt ampere).
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |