![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, minun tietokoneista on melko rajoitettu siten olla ystävällinen! Olen hiljattain ostanut Unreal Tournament 3 ja ymmärsivät minun tietokone kipeästi tarvitsee näytönohjaimen. Oma tietokone on 2 Gt RAM, 3,6 GHz Pentium 4, ja aion olla pelejä on 1024 x 768 tai mahdollisesti hieman korkeampi. Minulla on Windows XP ja oma budjetti on jopa ja noin £ 200. Joten kyllä, mikä näytönohjain haluat suositella? Kiitos, että apua |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Seuraava päätöslauselma asti on 1280x1024. A decent kortin tähän tai pienempi, jolloin vähintään 25fps AA ja ihmisarvoisen yksityiskohtaisesti asetukset on 8600GTS. Suurempi spec'd kortti (8800GT, GTS) on ylilyönti näitä päätöslauselmia ja et näe hyötyä. Ohjeen 8600 voi myös tallentaa Saatko uuden PSU kuin korkeampi spec'd kortit komento korkeampi ampage annetun 12v raiteiltaan. Voit suorittaa että spec kanssa 8600 on 400W PSU.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko grafiikka slot AGP tai PCI-E? Jos et ole varma tietokoneesi tiedot auttaisi (lähinnä emolevyn)
| |||
| |||
| En ole aivan varma siitä, emolevyn tiedot yksi eivät todellakaan tiedä, mistä löytää ulos. Se on vain tavallinen tietokone (I kuulostaa äitini) niin mitä perusasetuksen tiedot ovat thats luultavasti mitä olen saanut. En ole varma, miten paljon apua, että on. Ystäväni on suositellut, että saan 8800GT sen melko edullinen ja hänen mukaansa sen enempää tulevaisuudessa kuin muut kortit löytyvät hintaluokassa. Lisäksi en voi tietää, mitä PSU Minulla minulla oli näyttävät takana tietokone mutta couldnt nähdä sitä missään. Ostin oman tietokoneen uusi 06 niin mitä oli standardi sitten se, mitä ive luultavasti sai! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No sinun täytyy tietää, jos olet AGP vai ei.
| |||
| |||
| Ok juuri, sen PCI-E. Tietokoneen malli on Adventtikonsertti T9306 |
|
| |||
| |||
| Selvä, mitä sinulla on vain yksi ydin 6 sarja P4, mielestäni se on Prescott ydin 650. PC maailmojen omien tuotemerkkien PC's. Joka tapauksessa, sinun on joko 400 tai 450w PSU siellä. En yritä suorittaa korkea GHz P4 ja huippuluokan GPU että PSU. Mutta valinta on sinun. I'd suosittelee päivityksen, joka 600W PSU jos harkitsee yhtään korkeampaa korttia kuin 8600. P4: n imevät mehua kuten huippuluokan kortit (sekä ampeeri).
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |