![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter, jeg købte min fætter gamle pc fra ham, siden han fik en ny pc, og han var gonna bin den gamle, så en s478 Celeron 2.30ghz oc'd til 2.8ghz sikker nok til nu (det er en ny CPU hans da gamle CPU blæst), 1GB pc3200 RAM, Ge-Force 6200 256MB "PCI", og en Trust 420W PSU. Jeg har bemærket, han havde en AGP 4X slot og 6200 PCI er virkelig langsomt, da det gamle og et PCI såvel så jeg tror på at få et nyt grafikkort, det 7900GS er 256MB GDDR3 for £ 55 og de x1950Pro er 512MB GDDR3 såvel men dens £ 65 både off aria, jeg spekulerer på, hvilke en for at få. i 7900 udfører tæt på x1950 men x1950 er 512 MB, også så jeg HD3850 512MB GDDR3 AGP på scanningen, men overvejer min agp slot er 4x og min CPU er en kæmpe flaskehals og det er £ 20 mere end både for de kort, så måske ikke .. også min ven anbefalede mig hHD600XT 512MB GDDR3 £ 58 fra scanning igen, men ikke når i nærheden af 7900GS ydeevneniveauer ... håber du kan hjælpe mig, som en for at få Jeg håber at spille cod4 på MED-høj indstilling og Crysis på lav-MED indstillinger |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil gå med X1950 selvom im ikke sikker på, hvilken model du kigger på! XT / GT / Pro / XTX Men 1950pro var i konkurrence med 7900GT ikke GS Men hvis du vil bruge Vista kan du DX10 som 3850 ville håndtere
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Udstationerende X1950 men CPU vil være en _massive_ flaskehals.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg mente min ven også anbefalet mig HD2600XT, thx anyway jeg sandsynligvis vil gå til x1950pro derefter |
|
| |||
| |||
| længere flere svar please? |
|
| |||
| |||
| Hej ved ikke, om dette vil være til sent for dig, men jeg har lige købt en X1950 PRO for en AGP-slot og min 500W PSU ikke synes at være 'mand enuff' til jobbet, er det et stort kort, som jeg har testet den på arbejde med en vis succes, men det er V. sulten. Jeg hørte, at det kræver 30A på 12V jernbane. Hope this helps Neil V |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Citat:
http://www.eclipsecomputers.com/prod...x?code=PS-X750. Ikke huske, hvor du befinder dig geografisk, men jeg er i UK og har købt gode ting fra Eclipse computere før. Hope this helps. ![]() NeilV |
|
| |||
| |||
| yeah det er præcis den slags ting, du ønsker at holde sig væk fra selv en ikke-navn mærke PSU er dårlig, langt mindre en generisk. det første tegn er der ikke har to PCI-E stik på en "700w" PSU. gå med en Corsair 450W
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |