![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit, ostin serkkuni vanhoja pc pois häntä, koska hän sai uuden kpl ja hän tulee bin vanhan, joten A-s478 Celeron 2.30ghz oc'd on 2.8ghz sen riittävän turvallinen nyt (sen uuden CPU hänen koska vanha CPU puhalletut), 1GB PC3200 RAM, Ge-Force 6200 256MB "PCI" ja Trust 420W PSU. i huomautus hänellä oli AGP 4X-korttipaikka ja 6200 pci on todella hidas, koska se vanha ja sen PCI samoin niin olen sitä mieltä, saada uusi näytönohjain, että 7900GS on 256 Mt GDDR3 for £ 55 ja x1950Pro on 512MB GDDR3 samoin mutta sen £ 65 molemmat pois aaria, olen ihmetellen joista yksi saada. että 7900 suorittaa lähellä x1950 mutta x1950 on 512 Mt, myös i näki HD3850 512MB GDDR3 AGP on scan mutta harkitsee AGP slot on 4x ja minun CPU on valtava pullonkaula ja se on £ 20 enemmän kuin molemmat kortit niin ehkä ei .. myös ystäväni suositteli minulle hHD600XT 512MB GDDR3 £ 58 alkaen skannata uudelleen mutta ei silloin, kun lähellä 7900GS suoritustasot ... toivon, voit auttaa minua, josta haluavat saada Olen haluavat pelata cod4 on med korkea asettaminen ja Crysis matalan med asetukset |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Menisin kanssa X1950 vaikka im ole varma mikä malli Selaat! XT / GT / Pro / XTX Mutta 1950pro oli kilpailun kanssa 7900GT ei GS Mutta jos aiot käyttää Vista sitten voit DX10 jossa 3850 huolehtisi
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lähettävän X1950 mutta CPU on _massive_ pullonkaula.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Tarkoitin ystäväni suositteli myös minulle HD2600XT, thx anyway i todennäköisesti aio mennä varten x1950pro sitten |
|
| |||
| |||
| enää lisää vastauksia kiitos? |
|
| |||
| |||
| Hei eivät tiedä, jos tämä on myöhäistä sinulle, mutta olen juuri ostanut yksi X1950 PRO on AGP-korttipaikka ja minun 500W PSU ei näytä olevan "mies enuff" työtä varten, se on suuri kortin kuten olen testata sitä työpaikalla hieman onnea, mutta se on V. nälkäinen. Olen kuullut, että se vaatii 30A annetun 12v rautateitse. Hope this helps Neil V |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Quote:
http://www.eclipsecomputers.com/prod...x?code=PS-X750. Älä muistaa missä olet maantieteellisesti mutta olen Yhdistyneessä kuningaskunnassa ja on hankkinut hyvää kamaa alkaen Eclipse tietokoneet ennen. Hope this helps. ![]() NeilV |
|
| |||
| |||
| joo se on juuri sellainen asia, jota haluat pysyä poissa jopa ei-nimi tuotemerkin PSU on huono, paljon vähemmän geneerinen. ensimmäinen merkki ei ole kaksi PCI-E-liittimiä on "700w" PSU. mennä kanssa kaapparilaiva 450W
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma tietokone ei tunnusta SD-kortille. Mitään vikaa Card Reader | tommyd | Drives & Removable Media | 6 | 15 marraskuu 2009 14:57 |
| P4 CPU, vid kortin, tv tunner kortin ja muistin myytävänä / kauppa | tardster | CJ Käytetyt Marketplace | 6 | 9 syyskuu 2009 12:33 |
| Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 5th Aug 2009 08:44 |
| Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget | demon102 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 2. Aug 2008 13:32 |
| Thread Tools | |
| |