![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, jeg kjøpte min fetter gamle pc av ham siden han fikk en ny pc, og han skulle bin det gamle, slik at en s478 Celeron 2.30ghz oc'd til 2.8ghz sin trygge nok til nå (det en ny CPU hans siden gamle CPU blåst), 1 GB PC3200 RAM, Ge-Force 6200 256MB "PCI", og en Trust 420W PSU. Jeg har lagt merke til han hadde en AGP 4X sporet og 6200 PCI er veldig treg siden det gamle og et PCI så vel slik jeg tenker på å få et nytt skjermkort, vil 7900GS er 256MB GDDR3 for £ 55 og x1950Pro er 512MB GDDR3, så vel men £ 65 både av aria, jeg lurer på hvilken du vil få. i 7900 utfører nær x1950 men x1950 er 512MB, også i så HD3850 512MB GDDR3 AGP på skanning men vurderer min AGP sloten er 4x og min CPU er en stor flaskehals og det er £ 20 mer enn begge kortene så kanskje ikke .. også min venn anbefalte meg hHD600XT 512MB GDDR3 £ 58 fra skanne igjen men ikke hvor nær 7900GS ytelsen nivå ... håper du kan hjelpe meg som en for å få Jeg håper å spille cod4 på med høy innstilling og crysis på dårlige med innstillinger |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil gå med X1950 men im ikke sikker på hvilken modell du ser på! XT / GT / Pro / XTX Men 1950pro var i konkurranse med 7900GT ikke GS Men hvis du skal bruke Vista så kan det være lurt DX10 som 3850 ville håndtere
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Seconding X1950 men CPU vil være en _massive_ flaskehals.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg mente vennen min anbefalte også meg HD2600XT, thx anyway Jeg skal gå for x1950pro deretter |
|
| |||
| |||
| lenger flere svar vær så snill? |
|
| |||
| |||
| Hei vet ikke om dette vil være til sent for deg, men jeg har nettopp kjøpt en X1950 Pro for en AGP sloten og min 500W PSU synes ikke å være "mann enuff" for jobben, er det en stor kortet som jeg har testet den på jobb med en viss suksess, men det er V. sulten. Jeg hørte at det krever 30A på 12V rail. Håper dette hjelper Neil V |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
http://www.eclipsecomputers.com/prod...x?code=PS-X750. Ikke husker hvor du befinner deg geografisk, men jeg er i Storbritannia og har kjøpt bra fra Eclipse datamaskiner før. Håper dette hjelper. ![]() NeilV |
|
| |||
| |||
| ja det er akkurat den type ting du vil holde deg unna enda en ikke-navnet brand PSU er dårlig, langt mindre en generisk. de første tegn er ikke med to PCI-E connectors på en "700w" PSU. gå med en Corsair 450W
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Min datamaskin Vil ikke gjenkjenne SD Card. Ikke noe galt med kortleser | tommyd | Drivere og flyttbare medier | 6 | 15 november 2009 14:57 |
| P4 CPU, vid kortet tv tunner kort og minne for salg / handel | tardster | CJ Brukes Marketplace | 6 | 9 september 2009 12:33 |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Jeg vil bruke min lager skjermkort og min oppgradere skjermkortet toget | demon102 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Thread Tools | |
| |