![]() |
|
| |||
| |||
| hej stötarna, jag köpte min kusin gamla st av honom sedan han fick en ny dator och han tänkte bin den gamla, så har en s478 Celeron 2.30ghz oc'd till 2,8 GHz säker nog för nu (dess en ny CPU hans eftersom gamla CPU blåsta), 1GB PC3200 RAM, Ge-Force 6200 256MB "PCI", och en Trust 420W PSU. Jag märker att han hade ett AGP 4X slot och 6200 pci verkligen långsamt eftersom det gamla och en pci också så jag tror att få ett nytt grafikkort, det 7900GS är 256MB GDDR3 för £ 55 och x1950Pro är 512MB GDDR3 såväl men £ 65 både off aria, jag undrar vilka en skulle få. av 7900 presterar i närheten av x1950 men x1950 är 512MB, även jag såg HD3850 512MB GDDR3 AGP på scan men med tanke på mitt AGP slot är 4x och min CPU är en stor flaskhals och det är £ 20 mer än båda korten så kanske inte .. även min kompis rekommenderade mig hHD600XT 512MB GDDR3 £ 58 från scanna igen, men ingen var i närheten av 7900GS prestanda ... hoppas ni kan hjälpa mig som en för att få Jag hoppas kunna spela cod4 på med hög inställning och Häxkungens på låg med inställningar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle åka med X1950 trots im inte säker på vilken modell du tittar på! XT / GT / Pro / XTX Men 1950pro var i konkurrens med 7900GT inte GS Men om du ska använda Vista så kan du DX10 som 3850 skulle hantera
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avdelande X1950 men processorn kommer att vara en _massive_ flaskhals.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jag menar min vän också rekommenderade mig HD2600XT, thx anyway jag förmodligen kommer att gå för x1950pro sedan |
|
| |||
| |||
| längre mer svar tack? |
|
| |||
| |||
| Hej vet inte om detta kommer att vara till slutet för er men jag har precis köpt ett X1950 PRO för en AGP-kortplats och min 500W PSU verkar inte vara "mannen enuff" för jobbet, det är ett stort kort som jag har testade det på arbetet med viss framgång men det är V. hungrig. Jag hörde att det kräver 30A på 12v järnväg. Hope this helps Neil V |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Citat:
http://www.eclipsecomputers.com/prod...x?code=PS-X750. Minns inte var du befinner dig geografiskt men jag är i Storbritannien och har köpt bra grejer från Eclipse datorer innan. Hoppas den här hjälper. ![]() NeilV |
|
| |||
| |||
| Ja det är just den sortens sak du vill hålla dig borta från även en icke-name märke PSU är illa, mycket mindre en generisk. det första tecknet är att inte ha två PCI-E kontakter på en "700w" PSU. gå med ett Corsair 450W
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Min dator kommer inte att erkänna SD Card. Inget fel med kortläsare | tommyd | Drives & Removable Media | 6 | 15 november 2009 14:57 |
| P4 CPU, vid kortet tv tunner kortet och minne för försäljning / handel | tardster | CJ Används Marketplace | 6 | 9 september 2009 12:33 |
| Nytt grafikkort - Aktuella Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Jag vill använda mitt lager grafikkort och min uppgradera grafikkortet Toget | demon102 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Thread Tools | |
| |