mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

AGP-grafikkort - Gainward Bliss 7800GS + AGP 512MB

Reply

Thread Tools
Old 21. oktober 2006, 03:22
Medlem Gruppen

Dette kort er dit bedste køb, hvis Series 8 kort ikke bliver tilgængelige for AGP og opgradering til PCI E er for meget en opgradering.

Gainward Bliss 7800GS + AGP 512MB

Specs
GPU: GeForce 7800GS
GPU Clockspeed: 450 MHz
Hukommelse: 512MB 1,4 ns DDR3
Memory Clockspeed: 1250 MHz
Bus: AGP-8X
Video-Features: Component, S-Video & Composite Out
Tilslutningsmuligheder: DVI + DVI + Video-Out
Old 21. oktober 2006, 05:26
Medlem Gruppen

Det er et glimrende kort, men hvis du har råd til at købe et high-end kort derefter sikkert du bør søge at opgradere din bundkort, CPU og RAM først?

Jeg ved, vi kan ikke alle har råd til at opgradere, men den hurtige forbedringer jeg har set siden at flytte til en AMD64 platform med PCI-E og SATA2 er utroligt, og jeg anbefaler, at hvis man kan strække sig til det, opgradere din CPU / Bundkort / RAM combo først.
Old 21. oktober 2006, 06:20
Medlem Gruppen

Jeg er parat til en ny cgraphics kortet, men at gå PCI E og holde omtrent samme ydeevne betyder det, at købe alle de nedenfor anførte komponenter i stedet for bare at købe en Ã, Â £ 230 kort, der kan køre dags spil ved fuld grafik og smidig FPS .

Bundkort Ã, Â £ 60
CPU Ã, Â £ 160
Ram Ã, Â £ 290
Grafikkort Ã, Â £ 230

Total Ã, Â £ 740

Min Computer Specs Nu

CPU AMD 64 FX-51 2,3 GHz vand køles
Ram dobbelt kanal 4x 512 MB ECC DDR 400
Grafikkort Nvidia 6800 GT GPU 430Mhz hukommelse 1100Mhz vand køles
Bundkort Gigabyte AGP X8 socket 940
Sound Card Audigy 2 ZS

Jeg er enig i, hvis du mener deres ingen mening at købe en anden AGP, hvis resten af spec er langt bagefter, men på den mo det stadig overkill.
Old 21. oktober 2006, 06:32
Medlem Gruppen

Jeg er usikker på, hvorfor, der kommer til at Ã, Â £ 740, men jeg vil tage dine ord for det - Min 2GB med dobbelt kanal RAM bestemt ikke kostet mig Ã, Â £ 290, men måske du betale ekstra for ECC ?

Min pointe er, at hvis du har pengene, med tiden, og at dømme efter, at computeren spec du ikke spare, når du har købt / bygget det:)

Det er ikke træg ved ethvert stretch så du okay, min pointe var mere til dem chugging langs den gamle Duron's, Celeron eller Athlon XP er hvem ville være bedre at få en grundlæggende 64bit system for de samme penge og se forbedringer i alle aspekter.
Old 21. oktober 2006, 06:50
Medlem Gruppen

Prisen for ram er for 2x 1GB DDR 2 1066Mhz Deres ingen mening at købe langsom ram ved en hurtig CPU og jeg har brug for mindst 1,6 GB RAM til 3D-animation jeg arbejder på. Hvis jeg stadig var med en AMD XP eller Pent 4 du har ret. Jeg vil vente, indtil budgettet er der for en fuld bygge stedet bruge flere penge på en døende maskine. Hvis nvidia bringer de sereies 8 kort til agp jeg vil høre det eller holde fast i hvad jeg har fået indtil jeg føler, at jeg har fået de penge værd ud af dette. Det var kun et år siden, da jeg baught denne comp nedenfor spec for præstationen min animation. Jeg kun valgte bundkortet for 3D-gengivelse resultater så det is'nt så god til spil eller 3D-modellering som spil og arbejder comp over og aldrig thaught for at få en med et PCI-E stik.

CPU1 AMD Opteron 246 Troy Core 2Ghz 1MB
CPU2 AMD Opteron 246 Troy Core 2Ghz 1MB
Ram 4X 512MB ECC DDR 400
Bundkort Tyan Thunder K8W S2885 dobbelt 940 stikkontakter 2X 8GB ram stikkontakter for hver CPU. AGP-slot PCI-X-slots
grafikkort FX5900
Hardrive 120GB

Jeg fik 246 CPU'er, da de var gode værdi på det tidspunkt, og jeg vil gerne snart erstatte dem med 2x 3 GHz dual cores giver 4 3 GHz støbekerner ydeevne. Jeg tror, at quad cores vil kun være for socket F når deres ud næste år. Det betyder, jeg er nødt til at opgradere bundkortet på destruktionsanstalten comp Også det vil sige, at filmen Money Pit.
Old 21. oktober 2006, 12:07
Medlem Gruppen

Tak for det! Jeg havde tænkt mig at købe en helt ny computer, men på grund af de omkostninger, besluttede jeg mig for at lige opgradere min nuværende. Jeg var ikke til at ændre mit bundkort (det er AGP), så jeg tænkte på, hvad den bedste grafikkort ville være.

Alle kender priser på dette?
Old 22 oktober 2006, 01:35
Medlem Gruppen

Ã, Â £ 230 for, at kortet, men det vil falde i næste måned, når Series 8 kommer ud.
Old 18 November 2006, 07:36
Medlem Gruppen

Glem alt hvad jeg sagde om den bedste de nye ATI AGP grafikkort er miles bedre skal ud når som helst hurtigt sin kaldet X1950 pro I'm Nvidia forudindtaget og kender denne slår alle til AGP-slots sit enorme adavntage over pre serie 8 nvidia kort er det kan vise hdri grafik og antialising på samme tid.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.