mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

AGP grafische kaarten - Gainward BLISS 7800GS + AGP 512MB

Reply

Thread Tools
Old 21 okt 2006, 03:22
Lid Fractie

Default AGP grafische kaarten - Gainward BLISS 7800GS + AGP 512MB

Deze kaart is uw beste kopen als de 8-serie kaarten is het niet beschikbaar zijn voor AGP en upgraden naar PCI-E is te veel een upgrade.

Gainward BLISS 7800GS + AGP 512MB

SPECIFICATIES
GPU: GeForce 7800GS
Clockspeed GPU: 450 MHz
Geheugen: 512MB 1,4 ns DDR3
Geheugen Clockspeed: 1250 MHz
Bus: AGP-8X
Video-Features: Component, S-Video en Composite out
Connectiviteit: DVI + DVI + Video-out
Old 21 okt 2006, 05:26
Lid Fractie

Het is een uitstekende kaart, maar als u zich kan veroorloven om een high-end kaart dan toch moet je op zoek naar een upgrade van uw moederbord, CPU en RAM eerst?

Ik weet dat we niet allemaal veroorloven om te upgraden, maar de snelheid van de verbeteringen die ik heb gezien sinds verhuizing naar een AMD64 platform met PCI-E en SATA2 is ongelooflijk en ik aanbevelen als je kan strekken naar het upgrade your CPU / moederbord / RAM combo eerste.
Old 21 okt 2006, 06:20
Lid Fractie

Ik ben klaar voor een nieuwe cgraphics kaart maar naar PCI-E en houden ongeveer dezelfde prestaties betekent het kopen van alle hierna genoemde onderdelen in plaats van alleen het kopen van een Ã, Â £ 230 kaart die kan worden uitgevoerd huidige games op full graphics en goede FPS .

Moederbord Ã, Â £ 60
CPU Ã, Â £ 160
Ram Ã, Â £ 290
Graphics Card Ã, Â £ 230

Totaal Ã, Â £ 740

My Computer Specs Nu

CPU AMD 64 FX-51 2,3 Ghz watergekoeld
Ram dual-channel 4x 512MB ECC DDR-400
Grafische kaart NVIDIA 6800 GT GPU 430Mhz geheugen 1100Mhz watergekoeld
Moederbord Gigabyte AGP X8 socket 940
Geluidskaart Audigy 2 ZS

Ik ben het ermee eens als je van hen geen zin aankoop een andere AGP als de rest van de spec is ver achter zich, maar op het mo is het nog overkill.
Old 21 okt 2006, 06:32
Lid Fractie

Ik ben onzeker over de vraag waarom dat gaat om Ã, Â £ 740 maar ik neem uw woord voor dit - Mijn 2 GB dual-channel RAM zeker niet kost me Ã, Â £ 290, maar misschien betaalt u extra voor ECC ?

Mijn punt is dat als je het geld, met de tijd, en afgaande op die computer spec je niet zuinig wanneer u aangekocht / gebouwd:)

Het is niet traag door een stuk, zodat je goed, mijn punt was meer aan die chugging langs op oude Duron's, Celeron of Athlon XP is wie zou beter af zijn om een fundamentele 64Bit systeem voor hetzelfde geld en ziet verbeteringen in alle aspecten.
Old 21 okt 2006, 06:50
Lid Fractie

De prijs van RAM is voor 2x 1 GB DDR-2 1066MHz hen geen zin kopen trage ram voor een snelle CPU en ik moet ten minste 1,6 GB RAM-geheugen voor de 3D-animatie ik werk. Als ik nog met een AMD XP of Pent 4 u rechtsaf. Ik zou wachten tot de begroting is er voor een volledige bouwen in plaats van meer geld op een stervende machine. Als nvidia haalt het sereies 8 kaart voor agp Ik zal krijgen of dat vasthouden aan wat ik heb tot ik voel ik heb het geld waard uit deze. Het was slechts een jaar geleden toen ik deze comp baught hieronder spec voor destructie mijn animatie. Ik koos voor het moederbord voor 3D rendering prestaties dus is'nt zo goed voor games of 3D modelleren als de gaming-en werkomstandigheden comp boven en nooit thaught om een met een PCI-E aansluiting.

CPU1 AMD Opteron 246 Troy Core 2Ghz 1MB
CPU2 AMD Opteron 246 Troy Core 2Ghz 1MB
Ram 4X 512MB ECC DDR-400
Moederbord Tyan Thunder K8W S2885 dual 940 sockets 2X 8GB ram-aansluitingen voor elke CPU. AGP slot PCI-X-slots
grafische kaart FX5900
Hardrive 120GB

Ik heb de 246 CPU's, omdat zij een goede prijs op het moment en ik wilde snel vervangen door 2x 3Ghz dual cores geven 4 3Ghz gietkernen prestaties. Ik denk dat de quad-cores worden alleen voor socket F wanneer hun uit volgend jaar. Dat betekent dat ik zal hebben voor de verbetering van het moederbord in de destructie verplicht te zijn als die film The Money Pit.
Old 21 okt 2006, 12:07
Lid Fractie

Bedankt voor dit! Ik ging om een geheel nieuwe computer, maar vanwege de kosten, heb ik besloten om gewoon een upgrade van mijn huidige. Ik was niet naar mijn moederbord (het is AGP), dus ik vroeg me af wat de beste grafische kaart zou zijn.

Iedereen weet dat de prijzen op dit?
Old 22 okt 2006, 01:35
Lid Fractie

Ã, Â £ 230 voor die kaart, maar het gaat te vallen volgende maand wanneer de Serie 8 komt.
Old 18 november 2006, 07:36
Lid Fractie

Vergeet alles wat ik zei over het beste dat de nieuwe ATI AGP grafische kaart is mijlen beter moeten worden uit elk moment snel zijn opgeroepen X1950 pro Ik ben Nvidia bevooroordeeld en weten dit slaat alles voor AGP slots zijn enorme adavntage over pre-serie 8 nvidia kaarten is het kan weergeven hdri graphics en antialising tegelijk.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Zijn grafische kaarten die gebruik maken van de 6-Pin Ps. Connectoren Beter, in het algemeen? P5200 Grafische Kaarten & Monitors 5 28 mrt 2009 08:41
Hoe vertel je / weet het wattage van uw gehele computer incl. grafische kaarten enz. Carl Algemeen Hardware Chat 1 30 jun 2008 09:05
Nieuwe grafische kaarten nodig - 2 monitoren ableit Grafische Kaarten & Monitors 1 27 nov 2007 10:06
7800GS Fan Verhuiskosten? Hybr! D Grafische Kaarten & Monitors 8 De 8 augustus 2007 08:58
Grafische kaarten - Radeon 9550 Mike Algemeen Hardware Chat 8 20 okt 2006 05:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.