vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Alienware Laptop Ohje - Tarvitsetko RCA keltaiset Tuotos

Reply

Thread Tools
Old 14 kesäkuu 2009, 12:25
Uusi Jäsen

Default Alienware Laptop Ohje - Tarvitsetko RCA keltaiset Tuotos

Oma Alienware laptop on HDMI-ulostulo (Yay Hi Def!), Mutta ongelmana on, en halua tai tarvitse sitä. Saat Karaoke Tarvitsen RCA keltainen tuotos, joka kannettavassa tietokoneessa ei voi tehdä.

Saat mieluiten alle $ 50 (mutta lähettää linkkejä riippumatta Minun täytyy ostaa tämän seuraavan 24 tunnin aikana) Minun täytyy saada RCA keltainen tuotos.

Voin tietysti käydä läpi satoja adapterit ja muuntimet, mutta olen tutkii mahdollista USB videolähdön mahdollisesti olemassa.

Kaikki apu ja linkit ovat tervetulleita.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Alienware Laptop Hard Drive jättäminen Ulfrinn Drives & Removable Media 4 16 lokakuu 2009 20:18
Service Manual varten Alienware 5620D Gaming Laptop cpugeek Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 0 28. toukokuuta 2009 18:44
Sekä Ethernet-ohjain ja PCI Modem on keltainen kysymysmerkki fr33lancer Windows-käyttöjärjestelmät 1 26. toukokuuta 2009 08:55
Keltainen ja sininen mrdaveyk CPUs, Emolevyt & RAM 1 2. Syyskuu 2007 14:54
Erillinen näyttö tuotosta kannettava tietokone jamsok Graphics Cards & Näytöt 2 5. Huhtikuu 2007 09:04
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.