mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Skärmar

Register

Alienware laptop Hjälp - Behöver RCA Gul Output

Reply

Thread Tools
Old 14 juni 2009, 12:25
New Member Group

Default Alienware laptop Hjälp - Behöver RCA Gul Output

Min Alienware laptop har en HDMI-utgång (Yay Hi Def!) Men problemet är att jag inte vill eller behöver det. För Karaoke Jag behöver en RCA gul produktion, som min bärbara dator inte kan göra.

För helst under $ 50 (men skicka länkar oavsett jag måste köpa den här i 24 timmar) Jag måste få en RCA gul produktion.

Jag kan naturligtvis gå igenom hundratals adaptrar och omvandlare, men jag letar i en eventuell USB-videoutgång om någon existerar.

All hjälp och länkar uppskattas.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Alienware Laptop Hard Drive Failure Ulfrinn Drives & Removable Media 4 16 oktober 2009 20:18
Service Manual för Alienware 5620D Gaming Laptop cpugeek Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 0 28 maj 2009 18:44
Både Ethernet Controller och PCI Modem har ett gult frågetecken fr33lancer Windows-operativsystem 1 26 maj 2009 08:55
Gul och blå mrdaveyk Processorer, moderkort & RAM 1 2:a sep 2007 14:54
Separat display output från laptop jamsok Grafikkort & Skärmar 2 5 april 2007 09:04
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.