![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min Alienware laptop har en HDMI-utgång (Yay Hi Def!) Men problemet är att jag inte vill eller behöver det. För Karaoke Jag behöver en RCA gul produktion, som min bärbara dator inte kan göra. För helst under $ 50 (men skicka länkar oavsett jag måste köpa den här i 24 timmar) Jag måste få en RCA gul produktion. Jag kan naturligtvis gå igenom hundratals adaptrar och omvandlare, men jag letar i en eventuell USB-videoutgång om någon existerar. All hjälp och länkar uppskattas. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Alienware Laptop Hard Drive Failure | Ulfrinn | Drives & Removable Media | 4 | 16 oktober 2009 20:18 |
| Service Manual för Alienware 5620D Gaming Laptop | cpugeek | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 0 | 28 maj 2009 18:44 |
| Både Ethernet Controller och PCI Modem har ett gult frågetecken | fr33lancer | Windows-operativsystem | 1 | 26 maj 2009 08:55 |
| Gul och blå | mrdaveyk | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 2:a sep 2007 14:54 |
| Separat display output från laptop | jamsok | Grafikkort & Skärmar | 2 | 5 april 2007 09:04 |
| Thread Tools | |
| |