![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle. Jeg endelig fik spillet Warhammer online installeret på min computer efter ganske nogle problemer. Jeg har nu fundet ud af, at windblower holdt min gamle grafik Gard cool er brudt, og som et resultat jeg har problemer med en lav frame-rate i Warhammer såvel som World of Warcraft. Har du nogle råd eller forslag til hvad jeg skal købe? / / VictorSxL |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jamen har du to muligheder antagelse dit kort er ude af garanti:
1) Køb en ny køler til det (billigere løsning, hvis det er bare det køligere, der brød) 2) Køb et nyt kort i alt (dyrere, men ville give bedre resultater) Hvilket budget ser du efter? Mit system: Første OC
|
|
| |||
| |||
| Jeg fortalte en proff om mit problem, og han sagde, at de køligere var ikke problemet i dette tilfælde. Dens pladsen på grafikkort Thats problemet så jeg bliver nødt til at få en ny. Så som en?:) Også fik jeg omkring 2000kr hvilket er omkring 350 dollars |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er svært at anbefale noget uden at kende din nuværende spec.
| |||
| |||
er, at hvad du ønsker? eller?? : D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilken opløsning er du på?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| 1650x1080. Dens en samsung 2ms, 3000:1 dynamisk kontrast |
|
| |||
| |||
| Hvis jeg var dig, og det er inden for det budget (det skal, selv med moms eller hvad), snup en 9800GT. Jeg vil anbefale 4850, men en masse mennesker har sagt det går ned i Warhammer Online med de nyeste drivere, så 9800GT er nok din bedste satsning. Det bør være omkring svarende til $ 200 eller mindre der. Også bestanden strømforsyning måske ikke op til par. Kunne du tjekker ud mærkaten på det og se, hvad der står under 12V +? Hvis du har brug for en ny bør det ikke koste ret meget, og begge emner bør være godt inden for dit budget, men kan lige så godt tjekke, før du få fat i en ny. Også, jeg går ud fra dit gamle grafikkort er PCI-E?
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Ikke sikker på, hvad jeg ved er, at det er et NVIDIA GeForce 6800. Også thanks alot for anbefalingen! |
|
| |||
| |||
| Yeah, that's PCI-E, så du skal være fint. Bare sørg for, at din PSU er OK og en 9800GT bør være din bedste satsning.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |