![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikille. Lopulta sain pelin Warhammer Online asennettu minun tietokone jälkeen melkoisesti ongelmia. Olen nyt todennut, että windblower että säilytetään vanha grafiikka Gard jäähtyä on vikaa, ja sen seurauksena olen ongelmia, joissa on pieni runko-kurssi Warhammer sekä World of Warcraft. Onko teillä neuvoja tai ehdotuksia siitä, mitä minun pitäisi ostaa? / / VictorSxL |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No sinulla on kaksi vaihtoehtoa olettaen, että korttisi on pois takuun:
1) Osta uusi jäähdytin sen (halvempi vaihtoehto, jos se vain jäähdytin, joka on rikki) 2) Osta uusi kortti kokonaan (kalliimpi, mutta se antaa paremmat tulokset) Millainen budjetti sinä tuijotat? My System: Ensinnäkin OC
|
|
| |||
| |||
| I kertoi proff noin minun ongelmani ja hän sanoi, että jäähdytin wasn't ongelma tässä tapauksessa. Sen mahdu grafiikkakortin thats ongelma joten täytyy saada uusi. Kumpi siis on?:) Lisäksi sain noin 2000kr joka on noin 350 dollaria |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| On vaikea suositella mitään tietämättä nykyisen spec.
| |||
| |||
Sitäkö sinä haluat? tai? : D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä päätöslauselma on sinulle?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| 1650x1080. Sen Samsung 2ms, 3000:1 dynaaminen kontrastisuhde |
|
| |||
| |||
| Jos olisin sinä, ja se on talousarviosta (sen pitäisi olla, vaikka alv tai mitä tahansa), tartu 9800GT. I'd suositella 4850, mutta monet ihmiset ovat sanoneet sen kaatumisen Warhammer Online kanssa uusimmat ajurit, joten 9800GT on luultavasti paras veto. Se olisi noin vastaa 200 dollaria tai vähemmän siellä. Myös varastojen virtalähde ei välttämättä ole kunnossa. Voisitteko tarkistaa tarran se ja katso mitä se sanoo nojalla 12V +? Jos tarvitset uuden sen ei pitäisi maksaa hyvin paljon ollenkaan, ja molemmat erät olisi hyvin budjettiasi mutta ne saattavat myös tarkistaa, ennen kuin tarttua uuteen. Lisäksi oletan, vanha näytönohjain on PCI-E?
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Etkö ole varma, mitä minä tiedän, että se on Nvidia GeForce 6800. Kiittää myös paljon suosituksen! |
|
| |||
| |||
| Joo, se on PCI-E, joten sinun pitäisi olla kunnossa. Varmista vain teidän PSU on OK ja 9800GT olisi paras veto.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ehdotuksia New Graphics Card | keisarin | Graphics Cards & Näytöt | 24 | 24 lokakuu 2009 04:31 |
| Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 5th Aug 2009 08:44 |
| MMORPG-palvelin | CodeFreakC | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 22. lokakuu 2008 08:43 |
| MMORPG | Aceras | PC & Console Gaming | 2 | 26. Jan 2008 15:27 |
| MMORPG | Haseeb | PC & Console Gaming | 2 | 22. lokakuu 2007 18:18 |
| Thread Tools | |
| |