![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen. Jeg endelig fikk spillet Warhammer online installert på datamaskinen min etter ganske problemer. Jeg har nå funnet ut at windblower som holdt gamle grafikk gard cool har brutt, og som et resultat Jeg har problemer med en lav frame-rate i Warhammer samt World of Warcraft. Har du noen råd eller forslag til hva jeg bør kjøpe? / / VictorSxL |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel har du to alternativer forutsatt at kortet er ute av garantien:
1) Kjøp en ny kjøler på den (billigere alternativ, hvis det er bare kulere som brøt) 2) Kjøp et nytt kort aldeles (dyrere, men vil gi bedre resultater) Hva slags budsjett ser du på? Min System: Først OC
|
|
| |||
| |||
| Jeg fortalte en proff om mitt problem, og han sa at kulere var ikke problemet i dette tilfellet. Sin plass på grafikkort dvs problemet så jeg trenger å få en ny. Så hvilken?:) Også fikk jeg rundt 2000kr som er om lag 350 dollar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er vanskelig å anbefale noe uten å vite din nåværende spec.
| |||
| |||
er det du vil? eller? : D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilken oppløsning er du?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| 1650x1080. Dette er en samsung 2ms, 3000:1 Dynamisk kontrast |
|
| |||
| |||
| Hvis jeg var deg, og det er innenfor budsjett (det skal være, selv med moms eller noe), ta en 9800GT. Jeg vil anbefale 4850, men mange har sagt den krasjer i Warhammer Online med de nyeste driverne, slik at 9800GT er trolig beste alternativet. Det bør være rundt tilsvarer $ 200 eller mindre der. Dessuten aksjen strømforsyningen kanskje ikke opp til pålydende. Kan du sjekke ut klistremerke på det og se hva det står under 12V +? Hvis du trenger en ny, skal det ikke koste veldig mye på alle og begge elementer skal være godt innenfor budsjettet, men kan like godt før du hente en ny. Også, jeg antar det gamle grafikkortet er PCI-E?
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Ikke sikker på hva jeg vet er at det er et Nvidia GeForce 6800. Også takk for anbefaling! |
|
| |||
| |||
| Ja, det er PCI-E, så du bør være i orden. Bare sørg for at PSU er OK og et 9800GT bør beste alternativet.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Forslag til et nytt grafikkort | Caesar | Kabinetter & Skjermer | 24 | 24 oktober 2009 04:31 |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| MMORPG-server | CodeFreakC | Web Design, hosting & SEO | 4 | 22 oktober 2008 08:43 |
| MMORPG | Aceras | PC & Console Gaming | 2 | 26 januar 2008 15:27 |
| MMORPG | haseeb | PC & Console Gaming | 2 | 22 oktober 2007 18:18 |
| Thread Tools | |
| |