![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg har reciently fået en belastning af grønne crap vises på min skærm, mens spil, det sker ca en gang hver 24 timer. I dont know hvorfor fordi mit kort har en lys (ish) overclock af 700/1000, at den fulgte med som standard, og jeg har opgraderet til afkøling, så jeg får tempresures ikke er højere end 50c under belastning. Jeg har også lagt heatsinks på alle hukommelsesmoduler men im ikke sikker på, at jeg stillede dem om alle spænding lovgivere og Vrms eller whatever.i har den nyeste NVIDIA-drivere og luftstrømmen i mit tilfælde er allright. Det eneste, jeg kan tænke på er i gang overclocked kernen til 765mhz der kan været for langt, men temp stadig var under 50c. af den måde jeg har en 550watt strømforsyning, som er et godt gøre så jeg dont tror problemet er der. så hvis nogen kunne hjælpe mig, at det ville være dejligt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det ikke er varme, det er kortet. Jeg vil sende det tilbage til en ny.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| ive ændret køligere og det kasseres garantiperioden, så jeg cant |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du skal have overhørt noget, når de anvender den nye HSF, har du anvende termisk pasta, når du sætter denne nye HSF om?
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|