![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi, i on reciently ollut saada kuormituksen vihreä crap näy minun näytöllä, kun pelejä, tämä tapahtuu noin 24 tunnin välein. i dont tiedä, miksi koska kortti on valoa (ish) overclock ja 700/1000, että se tuli oletuksena ja olen päivittänyt Jäähdytyskylvyn niin saan tempresures ei ole korkeampi kuin 50C kuormitettuna. Olen myös heatsinks kaikki muisti modules mutta im ole varma, että olen tehnyt ne kaikki jännite sääntelijöiden ja Vrms tai whatever.i on uusimmat nvidian ajurit ja ilmavirran minun tapauksessani on allright. ainoa mitä voin ajatella on i kerran Kokonaispistemäärä ydin on 765mhz joka voi jo liian pitkälle, mutta lämpötila pysytteli alle 50C. se, miten minulla on 550watt virtalähde, joka on hyvä tehdä niin i dont usko, että ongelma on olemassa. joten jos joku voisi auttaa minua, että olisi mahtavaa! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos se ei ole lämpöä, on kortin. I'd lähettää sen takaisin uuden.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| ive muuttunut jäähdytin ja se pätevä takuu niin i cant |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun on on jäänyt jotain sovelletaan uusia HSF, sinä sovelletaan lämpö liitä kun tämän uuden HSF on?
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|