![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik heb reciently zijn om een belasting van groene crap verschijnt op mijn scherm tijdens het afspelen van games, dit gebeurt ongeveer eens per 24 uur. i dont weet waarom, omdat mijn kaart heeft een licht (ISH) overklokken van 700/1000 dat het kwam door de standaard en ik heb opgewaardeerd de koeling, zodat ik tempresures niet hoger dan 50C onder belasting. Ik heb ook geplaatst heatsinks op alle geheugenmodules maar im niet zeker van dat ik ze op alle spanning regelgevers en VRMS of whatever.i de nieuwste nvidia drivers en de luchtstroom in mijn geval is oke. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik een keer overclocked de kern aan 765mhz die van al te veel, maar de temperatuur nog steeds onder de 50C. door de manier waarop ik heb een 550watt voeding is een goed maken, dus ik denk niet dat het probleem is er. dus als iemand kan me helpen, dat zou geweldig zijn! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als het niet de warmte, het is de kaart. Ik stuur het terug voor een nieuwe.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| ive veranderde de koeler en de garantie ongeldig, zodat i cant |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je moet iets hebben gemist bij de toepassing van de nieuwe HSF, heb je de thermische plakken als je deze nieuwe HSF aan de hand?
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Koeler voor 8800gt | Spencer2004 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 3 februari 2008 14:40 |
| 8800gt in mijn tuig? | waxtodonte15 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 30 Jan 2008 10:04 |
| OMG is mijn 8800gt Guna sterven !!!!????? | cheesepuff | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 21 dec 2007 15:08 |
| BFG 8800GT OC2 512MB | Jack06 | Grafische Kaarten & Monitors | 13 | 21 dec 2007 08:51 |
| Overklokken CPU Artifacts | Blazing933 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 8 Dec 2007 08:30 |
| Thread Tools | |
| |