![]() |
|
| |||
| |||
| hei, jeg har reciently fått et lass av grønne crap vises på skjermen min mens du spiller spill, dette skjer omtrent en gang hver 24. time. i dont know why fordi kortet mitt har en lys (ish) Overklokk av 700/1000 at det fulgte med som standard, og jeg har oppgradert kjøling så jeg får tempresures ikke høyere enn 50C under last. Jeg har også plassert Heatsinks på alle minnemodulene men im ikke sikker på at jeg tok dem på alle spenningsregulatorer og Vrms eller whatever.i har de nyeste NVIDIA-driverne og luftstrømmen i mitt tilfelle er allright. Det eneste jeg kan tenke på er i gang overclocked kjernen til 765mhz som kan over vært altfor langt, men temp fortsatt forble under 50C. forresten jeg har en 550watt strømforsyning som er en god lage så jeg dont overveie problemet er der. så hvis noen kunne hjelpe meg som ville være stor! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det ikke er varme, er det kortet. Jeg vil sende den tilbake for en ny.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| ive forandret kjøligere og det annulleres garantien så jeg skrånende |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du må ha gått glipp av noe når du søker ny HSF, gjorde du bruke termisk pasta når du setter denne nye HSF på?
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Cooler for 8800gt | Spencer2004 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 3 februar 2008 14:40 |
| 8800gt i min rigg? | waxtodonte15 | Kabinetter & Skjermer | 1 | 30 januar 2008 10:04 |
| OMG er min 8800gt guna dø !!!!????? | cheesepuff | Kabinetter & Skjermer | 5 | 21 desember 2007 15:08 |
| BFG 8800GT OC2 512MB | Jack06 | Kabinetter & Skjermer | 13 | 21 desember 2007 08:51 |
| Overclocking CPU Artifacts | Blazing933 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 8 desember 2007 08:30 |
| Thread Tools | |
| |