![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jag har reciently fått en massa grönt crap visas på min skärm samtidigt som du spelar spel, det händer ungefär en gång per 24 timmar. Jag vet inte varför eftersom mitt kort har en ljus (ish) överklockning av 700/1000 att det följde med som standard och jag har uppgraderat kylning så jag tempresures högre än 50C under belastning. Jag har också placerats Heatsinks på alla minnesmoduler men im inte säker på att jag lagt dem på all spänning tillsynsmyndigheter och Vrms eller whatever.i har den senaste NVIDIA-drivrutinerna och luftflödet i mitt fall är okej. Det enda jag kan tänka på är i gång overclocked kärnan till 765mhz som kan varit för långt men temp fortfarande under 50C. genom det sätt jag har en 550watt strömförsörjning vilket är ett gott göra så jag dont tror problemet finns. så om någon kunde hjälpa mig att det skulle vara bra! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om det inte är värmen, det är kortet. Jag skulle skicka tillbaka det till en ny.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| ive bytt kylare och det ogiltigförklaras garantin så jag skränande |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du måste ha missat något när det nya HSF, har du ansöka termisk pasta när du sätter denna nya HSF om?
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Cooler för 8800gt | Spencer2004 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 3 februari 2008 14:40 |
| 8800gt i min rigg? | waxtodonte15 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 30 januari 2008 10:04 |
| OMG är mitt 8800gt Guna dö !!!!????? | cheesepuff | Grafikkort & Skärmar | 5 | 21 december 2007 15:08 |
| BFG 8800GT OC2 512MB | Jack06 | Grafikkort & Skärmar | 13 | 21 december 2007 08:51 |
| Överklockning CPU artifacts | Blazing933 | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 8 december 2007 08:30 |
| Thread Tools | |
| |