![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Alle. Første gang plakaten. Jeg tænkte på, hvis du fyre tror, at AMD vil frigive nye drivere til HD 2000-serien. Jeg kan se, at på et hardware stand-punkt nogle 2x bør udfører meget tæt på deres nVidia kolleger, men de gør ikke. Er der nogen, se AMD at få slukket deres doven bums og gøre gode bilister til DX10 kort. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Well siden 2900 kun er meningen at konkurrere med 8800gts Jeg tror, de har ikke en rimelig job, vurderer, at det bænke omkring samme og bedre i nogle test!
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Jeg ved, men det ser ud som AMD er ikke opmærksom på deres lavere kort overhovedet. I 2600 og 2400 bliver ingen troværdighed og ikke arbejde på chauffører, 2600 bør være op og lukke med 8600 GT og måske endda GTS, når du kigger på specs, men så når du sætter det under testen det bare ikke og det kan helt sikkert være noget andet end chaufførerne. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror, AMD / ATi har definitivt taget eye off the ball nylig.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvor er de drivere? | Jack06 | Windows-operativsystemer | 3 | 12th Dec 2007 08:59 |
| Ingen drivere! | mxmad32 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 30 | 25 november 2007 12:37 |
| Drivere til mit nye pc. | Tronix | Multimedia & Codecs | 14 | 18 november 2007 12:23 |
| CD & DVD Drivere | scurr | Drives & flytbare medier | 8 | 13 oktober 2007 02:50 |
| Drivere Hjælp | Jake2392 | Multimedia & Codecs | 5 | 18 april 2007 12:21 |
| Thread Tools | |
| |