![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen. Eerste poster. Ik vroeg me af of jullie denken dat AMD introductie van nieuwe drivers voor de HD 2000 serie. Ik zie dat op een hardware stand-punt ongeveer 2x moet zeer dicht bij hun nVidia-tegenhangers, maar ze doen dat niet. Heeft iemand zie AMD krijgen uit hun luie Bums en het maken van goede drivers voor de DX10 kaarten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou, omdat de 2900 is alleen te concurreren met de 8800GTS Ik denk dat ze wel een redelijke baan, op grond dat deze banken ongeveer hetzelfde en beter in sommige testen!
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ik weet het, maar het lijkt erop dat AMD niet aandacht te besteden aan hun lagere kaarten te zijn. De 2600 en 2400 krijgen geen geloofwaardigheid en geen werk verricht op de bestuurders, de 2600 moet zijn en dicht bij de 8600 GT en misschien zelfs GTS als je kijkt naar de specs, maar dan wanneer u deze in het kader van de proef het gewoon niet en dit kan zeker niets anders dan de andere bestuurders. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat AMD / ATi hebben genomen zeker hun ogen uit de bal onlangs.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Waar zijn de bestuurders? | Jack06 | Windows besturingssystemen | 3 | 12 dec 2007 08:59 |
| Geen drivers! | mxmad32 | Laptops, Mobiles & PDA's | 30 | 25 nov 2007 12:37 |
| Drivers voor mijn nieuwe pc. | Tronix | Multimedia & Codecs | 14 | 18 nov 2007 12:23 |
| CD & DVD Drivers | scurr | Drives & Removable Media | 8 | 13 okt 2007 02:50 |
| Drivers Help | Jake2392 | Multimedia & Codecs | 5 | 18 apr 2007 12:21 |
| Thread Tools | |
| |