![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen. Første gang plakat. Jeg lurte på om dere tror at AMD vil frigi nye drivere for HD 2000-serien. Jeg ser at på en maskin stand-punkt noen 2x bør utføre svært nær deres nVidia kolleger, men de ikke. Er det noen som ser AMD får sin lat bums og lage gode drivere for DX10 kort. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel siden 2900 er bare ment å konkurrere med 8800gts Jeg tror de må gjøre en fornuftig jobb, med tanke på at det benker rundt det samme og bedre i test!
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Jeg vet, men det virket som AMD ikke betaler oppmerksomhet til sitt laveste kort i det hele tatt. Den 2600 og 2400 får ingen troverdighet og ikke noe arbeid utført på drivere til 2600 skal være oppe og tett med 8600 GT og kanskje også GTS når du ser på spesifikasjoner, men når du setter det under teste det bare ikke og dette kan sikkert være noe annet enn driverne. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror AMD / ATI har definitivt tatt oppmerksomheten bort fra ballen nylig.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvor er drivere? | Jack06 | Windows-operativsystemer | 3 | 12 desember 2007 08:59 |
| Ingen drivere! | mxmad32 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 30 | 25 nov 2007 12:37 |
| Drivere for min nye PC. | Tronix | Multimedia & Kodeker | 14 | 18 nov 2007 12:23 |
| CD / DVD-drivere | scurr | Drivere og flyttbare medier | 8 | 13 oktober 2007 02:50 |
| Drivere Hjelp | Jake2392 | Multimedia & Kodeker | 5 | 18 april 2007 12:21 |
| Thread Tools | |
| |