![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla. Första Temne affisch. Jag undrar om ni tror att AMD kommer att släppa nya drivrutiner för HD 2000-serien. Jag ser att om en maskin stand-punkt några 2x bör utföra mycket nära deras nVidia motsvarigheter, men de gör det inte. Finns det någon som ser AMD kommer igång sina lata bums och göra bra drivrutiner för DX10 kort. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja sedan 2900 endast är tänkt att konkurrera med 8800gts Jag tror att de måste göra en rimlig jobb, med tanke på att det bänkar ungefär samma och bättre i vissa test!
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Jag vet, men det verkar som AMD inte är uppmärksam på den låga kort alls. I 2600 och 2400 får ingen trovärdighet och inget arbete på förarna, 2600 bör starta och avsluta med 8600 GT och kanske GTS när du tittar på specs, men sedan när du lägger den under testa det bara inte och detta kan säkert vara något annat än de förare. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tror att AMD / ATi har definitivt tagit öga bort bollen nyligen.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Var finns drivrutiner? | Jack06 | Windows-operativsystem | 3 | 12 december 2007 08:59 |
| Inga drivrutiner! | mxmad32 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 30 | 25 november 2007 12:37 |
| Drivrutiner för min nya dator. | Tronix | Multimedia & Codecs | 14 | 18 november 2007 12:23 |
| CD & DVD Drivrutiner | scurr | Drives & Removable Media | 8 | 13 oktober 2007 02:50 |
| Drivrutiner Hjälp | Jake2392 | Multimedia & Codecs | 5 | 18 april 2007 12:21 |
| Thread Tools | |
| |