mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

ATI Radeon 9250 mareridt

Reply

Thread Tools
Old 5. juni 2009, 11:52
Ny Medlem Gruppen

Hej alle,

Her er facts:
I går modtog ATI Radeon 9250 til at installere i eMachines T4010.
Læs om potentielle problemer i forbindelse med installation, så jeg har sørget for at deaktivere det indbyggede skærmdriver (Intel 82865G Graphics Controller) i Windows Fejlsikret tilstand. Jeg har installeret kort, opstartet direkte i BIOS, ændrede video config til PCI, gemmes ændringer, lukke computeren, skiftede den overvåge tilslutning til det nye kort, og derefter lagt i cd-rom, som siger, ATI Catalyst. Har været i stand til at komme forbi "INF Fejl ... Video Driver ikke fundet ... Setup var ude af stand til at fuldføre installationen. Prøv at setup skærmen adapter med et standard VGA-driveren, før du kører installationen." I mellemtiden skærmmeddelelser holde popping op forsøger at geninstallere Intel controller. (Der er også en "Intel Pro Network Adaptorer og Drivers", men når jeg sletter at jeg ikke kan komme på internettet, så jeg formoder, at skal forblive.)

Har fundet hinanden, og sætte ting sammen igen omkring 6 forskellige gange uden held. Derefter gik til støtte på AMD website, som tog mig til "737-20870: Sådan installeres din ATI Produkt". Gik gennem alle disse trin. Kom til det punkt, hvor jeg var til at hente deres software, og blev meget nervøse, når den rettes mig til at lukke min levende anti-virus/firewall/remote software, før du forsøger at installere ATI download. (Jeg gjorde ikke). Har du mere nervøs, når sikkerhedsadvarsel viste forlaget som "Ukendt", i stedet for "ATI Technologies Inc." Overførslen er der, men jeg er ikke i stand til at åbne den.

Jeg ved, at hardware er installeret korrekt, fordi Intel website opdaget ATI Radeon 9250-serien. Bare ikke vide, hvordan du får det driver / software til at være rigtigt. Var indtil 2 am læsning stillinger og forsøger at få denne til at arbejde rigtigt. (Har også læse om at lave en rensning af gamle drivere, men også hvordan det kan virkelig lave rod i dit system.) Am klar til skib darn ting tilbage, medmindre nogen kan hjælpe mig her. Dette er en sidste udvej. Tak.
Old 5. juni 2009, 17:12
Donor-Gruppen

Hvis du kan se skærmen, skal du kigge efter den gamle Intel enheden i Enhedshåndtering og se om du kan slå den, genstart og Windows vil forsøge at installere grundlæggende VGA for Radeon hvis det opdages i Enhedshåndtering såvel. Også, ikke bekymre sig om popups, åbne drivere du har downloadet, og se, om det løser det.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.