ATI Radeon 9250 painajainen Hei kaikille,
Tässä faktat:
Eilen saanut ATI Radeon 9250 asentaa vuonna eMachines T4010.
Lue mahdollisia ongelmia asennuksessa, joten tein varmasti poistaa laivalla näytönohjain (Intel 82865G Graphics Controller) Windows vikasietotilassa. Olen asentanut kortin käynnistynyt suoraan BIOS muuttunut videon config on PCI, tallentanut muutokset, sammuta tietokone, kytkentäisen monitorin yhteys uuden kortin, sitten joka on CD-ROM, jossa sanotaan, ATI Catalyst. Eivät ole voineet saada ohi "INF Virhe ... Video Driver ei löydy ... asennusohjelma ei voinut suorittaa asennusta. Try to setup your näyttösovitin, jossa on VGA-ohjainta ennen käynnissä setup". Samalla näytön viestit pitää popping ylös yrittää uudelleen Intel valvojalle. (On myös "Intel Pro Network sovittimet ja ajurit", mutta kun poistan, että en voi saada kiinni Internetissä, joten oletan, että on pysyttävä.)
Ovat ottaneet toisistaan ja panna asia takaisin yhteensä noin 6 eri kertaa ilman menestystä. Sitten meni tukea AMD verkkosivusto, joka vei minut "737-20870: Miten Asenna haluamasi ATI Tuote". Kävin läpi kaikki ne vaiheet. Onko niin, että olin ladata niiden ohjelmistoja, ja se tuli erittäin hermostunut, kun se johti minut lähellä minun elää anti-virus/firewall/remote ohjelmisto ennen kuin yrität asentaa ATI ladata. (En). Got enemmän hermostunut kun suojausvaroitus osoitti julkaisija on "Tuntematon", eikä "ATI Technologies Inc." Lataus on olemassa, mutta en pysty avaamaan sitä.
Tiedän, että laitteisto on asennettu oikein, koska Intel verkkosivuilla havaittu ATI Radeon 9250-sarjassa. Eivät vain tiedä, kuinka saada ajuri / ohjelmisto olla oikeassa. Oliko saakka 2 am käsittelyssä virkaa ja yrittää saada tämän toimimaan oikein. (Have myös lukea tekee puhdistaminen vanhoja kuljettajia, mutta myös, miten tämä voi todella sekaisin järjestelmään.) Am valmis aluksen darn asia takaisin, jos joku voi auttaa minua täällä. Tämä on viimeinen keino. Kiitos. |