![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen, Hier is de feiten: Gisteren ontving ATI Radeon 9250 te installeren in eMachines T4010. Lees over mogelijke problemen met de installatie, dus ik zorgde ervoor dat het uitschakelen van de onboard video bestuurder (Intel 82865G Graphics controller) in Windows in veilige modus. Ik heb de kaart, gelaarsd rechtstreeks in het BIOS, veranderde de video config aan PCI, opgeslagen veranderingen, zet de computer, stapte de monitor aansluiting op de nieuwe kaart, dan in de cd-rom, die zegt ATI Catalyst. Niet in staat zijn geweest om langs de "INF Fout ... Video Driver is niet gevonden ... Setup niet in staat was om de installatie te voltooien. Probeer setup uw beeldschermadapter met een standaard VGA-stuurprogramma alvorens Setup uit te voeren." Ondertussen scherm berichten houden popping up probeert opnieuw de Intel controller. (Er is ook een "Intel Pro Network Adapters and Drivers", maar toen ik dat ik niet kan krijgen op het internet, dus ik neem aan dat moet blijven.) Hebben genomen van elkaar en zet het ding weer in elkaar over 6 verschillende malen zonder succes. Daarna ging naar steun op AMD-website, die nam me mee naar "737-20870: How to Install ATI Product". Ging door al deze stappen. Heb je aan het punt waar ik was voor het downloaden van hun software, en werd erg nerveus wanneer het gericht me mijn leven af te sluiten voordat anti-virus/firewall/remote software probeert te installeren van de ATI downloaden. (Ik niet). Heb je meer nerveus toen de beveiligingswaarschuwing toonde de uitgever als "Onbekend", in plaats van "ATI Technologies Inc" De download is er, maar ik ben niet in staat om deze te openen. Ik weet dat de hardware is geïnstalleerd, omdat de Intel website ontdekt de ATI Radeon 9250-serie. Gewoon niet weet hoe je de driver / software te rechts. Is tot 2 uur lezing posten en proberen om dit te laten werken rechts. (Heb ook gelezen over doet een reiniging van de oude drivers, maar ook hoe dat kan echt rotzooi op je systeem.) Am klaar om het schip darn ding terug, tenzij iemand kan me helpen hier. Dit is een laatste redmiddel. Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u het scherm ziet, kijk dan voor de oude Intel apparaat in Apparaatbeheer en kijk of je kunt uitschakelen, opnieuw opstarten en Windows probeert te installeren fundamentele VGA voor de Radeon als het gedetecteerd in Apparaatbeheer als goed. Ook geen zorgen over de pop-ups, opent u de stuurprogramma's die u heeft gedownload en kijk of het probleem hiermee is opgelost.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ati Radeon 7500 | masterhaseeb | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 6 dec 2008 05:24 |
| Mogelijke Virus nachtmerrie: | Bubba | Virus, spyware & Security | 51 | 1 Nov 2008 10:27 |
| Radeon X850pro AGP | Sempron | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | De 2 januari 2008 15:53 |
| Ugh, het bouwen van een PC is een nachtmerrie. Advies graag. | Graaf Jackula | Algemeen Hardware Chat | 11 | 27 dec 2007 11:59 |
| Radeon-kaart | theoldman | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 11 jun 2007 23:24 |
| Thread Tools | |
| |