mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

ATI Radeon 9250 mareritt

Reply

Thread Tools
Old 5 juni 2009, 11:52
New Member Group

Default ATI Radeon 9250 mareritt

Hei alle sammen,

Her er fakta:
I går fikk ATI Radeon 9250 for å installere i eMachines T4010.
Les om mulige problemer med installasjonen, så jeg sørget for å deaktivere onboard skjermdriveren (Intel 82865G Graphics kontroller) i Windows sikkermodus. Jeg installerte kortet, oppstart direkte i BIOS, endret video config til PCI, lagres endringene, avslutter datamaskinen slås skjermen tilkobling til det nye kortet, og deretter sette i CD-ROM, som sier ATI Catalyst. Har vært ute av stand til å komme forbi "INF Feil ... Video Driver ikke funnet ... Det var ikke i stand til å fullføre installasjonen. Prøv å sette opp din skjermkortet med en standard VGA driver før du kjører installasjonen." Samtidig skjermen meldinger holde dukker opp prøver å installere Intel kontrolleren. (Det er også en "Intel Pro Network adaptere og drivere, men når jeg slett at jeg ikke kan komme inn på internett, så jeg antar det må være.)

Har tatt fra hverandre og sette ting sammen igjen om 6 forskjellige ganger uten hell. Deretter gikk til støtte på AMD nettsted, som tok meg med til "737-20870: Slik installerer ATI Produkt". Gikk gjennom alle trinnene. Kom til et punkt hvor jeg var å laste ned programvaren, og ble veldig nervøs når det rettet meg å lukke mine bor anti-virus/firewall/remote programvare før du prøver å installere ATI nedlasting. (Det gjorde jeg ikke). Har du mer nervøs når sikkerhetsadvarselen viste utgiveren som "Ukjent", i stedet for "ATI Technologies Inc." Nedlastingen er der, men jeg er ikke i stand til å åpne den.

Jeg vet at maskinvaren er riktig installert fordi Intel nettside oppdaget et ATI Radeon 9250-serien. Bare ikke vet hvordan du får driver / programvare for å ha rett. Var opp til 2 am leser innlegg og prøver å få dette til å fungere riktig. (Har også lest om gjør en rensing av gamle driverne, men også hvordan det kan virkelig rotet opp systemet.) Er klar til å frakte darn ting tilbake, uten at noen kan hjelpe meg her. Dette er en siste utvei. Takk.
Old 5 juni 2009, 17:12
Donor Group

Default ATI Radeon 9250 mareritt

Hvis du kan se på skjermen, se etter gamle Intel enheten i Enhetsbehandling og se om du kan deaktivere den, starte og Windows vil forsøke å installere grunnleggende VGA for Radeon om det er oppdaget i Enhetsbehandling også. Og ikke bry deg om den popups, åpne drivere du lastet ned og ser om det løser det.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
ATI Radeon 7500 masterhaseeb Kabinetter & Skjermer 1 6 desember 2008 05:24
Mulig virus mareritt: Bubba Virus, spionprogrammer og sikkerhet 51 1 november 2008 10:27
Radeon X850pro AGP Sempron Kabinetter & Skjermer 4 2 januar 2008 15:53
Ugh, bygge en PC er et mareritt. Råd takk. Count Jackula General Hardware Chat 11 27 desember 2007 11:59
Radeon-kort theoldman Kabinetter & Skjermer 6 11 juni 2007 23:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.