![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg har haft et problem med min computer for nylig. Når nogensinde jeg starter min pc alt ser fint, men inden for få sekunder skærmen bliver til en dans pixel regnbueørred. Jeg mener, at disse kan blive indkaldt artefakt, men jeg er ikke sikker. Det er så dårlig, at jeg ikke kan se noget bag rod. Jeg søgte på Google ved hjælp af en anden comp, og jeg konstaterede, at jeg kan være nødt til at tage ud grafikkortet og rense den. Så jeg tog det ud, rengøres det, sætte det tilbage og startet op min pc. Det virkede fantastisk til cirka en time, men da det gik til helvede igen. Når systemet starter det lyder normalt. Dens bare videoen del, der er skruet op. Jeg fik et par fejlmeddelelser, en var en ati fejlmeddelelse, sagde VPU var ikke (hvad betyder det?) En anden besked, jeg fik var på en blå skærm, der sagde, at der var et problem med ati2dvag fil. Jeg så startet i fejlsikret tilstand, hvor jeg unistalled alle ATI drivere, når jeg genstartet det gjorde ingen forskel, skærmen gik i et raserianfald af mønstrede pixel crazyness. er mit skærmkort på vej ud? BTW jeg har en 5 år gammel dell dimension 4600 Jeg kører Windows XP Pentium 4 2.8ghz processor 1 GB RAM ATI Radeon 9800 Pro 128 MB Også skal jeg være hælder i retning af en ny computer? |
|
| |||
| |||
| Ja. Fem år gamle - uanset spec, ja det skal opdateres eller fuldstændig fornyet. Lyder som det var temmelig anstændigt tilbage i det dag Men fanden er det fik en hurtigere proccessor end min nuværende (selvom jeg OCing det som vi taler - jeg kan have kun overhalet du )Det er bare efter min mening, er det næppe værd at fastsætte noget, gamle wihout meget god grund. |