vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Ati Radeon 9800 Pro ongelmia haluta auttaa

Reply

Thread Tools
Old 29. päivästä toukokuuta 2009, 22:53
Uusi Jäsen

Default Ati Radeon 9800 Pro ongelmia haluta auttaa

Hei, olen ollut ottaa ongelman minun tietokone aivan äskettäin. Kun koskaan i käynnistän pc kaikki näyttää hienoa mutta muutamassa sekunnissa näytön muuttuu dancing pikselin sateenkaaren. Uskon, että nämä voidaan kutsua esineitä, mutta en ole varma. Se on niin paha, että en näe mitään takana sekasotku. Hain google muulla pakoll ja olen todennut, että i joutua ottamaan grafiikkakorttiin ja puhdista se. Joten otin sen pois, puhdistaa sitä, laita se takaisin ja käynnistää jopa minun pc. Se toimi hyvin noin tunnin ajan, mutta sitten se meni helvettiin vielä uudelleen. Kun järjestelmä käynnistyy se kuulostaa normaalia. Sen vain videon osa, joka on ruuvattu ylös. Sain pari virhesanomista, yksi oli atin virheilmoitus, että sanoi VPU oli puuttuessa (mitä se tarkoittaa?) Toinen viesti Minulla oli sininen ruutu, että sanoi, oli ongelma kanssa ati2dvag tiedosto. Sitten käynnistynyt vikasietotilassa jossa i unistalled kaikki atin ajurit, kun i restarted se ei ole vaikutusta, ruutu, joka oli kiihko on Kuviodut pikselin crazyness.

Olen video kortin ulos? BTW minulla on 5-vuotias dell ulottuvuus 4600
Olen Windows XP
Pentium 4 2.8ghz prosessori
1 gb ram
Ati Radeon 9800 Pro 128 mb
Lisäksi minun pitäisi kallistetussa kohti uuden tietokoneen?
Old 30. päivästä toukokuuta 2009, 05:52
Rahoittajien ryhmän

Default Ati Radeon 9800 Pro ongelmia haluta auttaa

Quote:
Originally Posted by vjhalai View Post
Lisäksi minun pitäisi kallistetussa kohti uuden tietokoneen?
Kyllä.

Viisi vuotta vanhoja - riippumatta spec, kyllä se olisi saatettava ajan tasalle tai kokonaan uusia.

Sounds like it was pretty ihmisarvoisen takaisin se päivä vaikka helvetti se sai nopeammin proccessor kuin nykyisen yhden (vaikka olenkin OCing se puhumme - En voi olla juuri ohitetuksi sinulle )

Se on vain, mielestäni se on tuskin syytä vahvistamisesta jotain, että vanhat wihout erittäin hyvä syy.

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Radeon 9800 Pro 256MB on ylikuumenemisella - Uusi Grafiikkakortti tai Lisää Cooling? BGA Graphics Cards & Näytöt 14 11. Maaliskuu 2009 00:31
Radeon 9800 tuulettimen melua tai uuden kortin aikaa! budredz Graphics Cards & Näytöt 1 7. marraskuu 2008 07:13
SLI 9800? Ehkä. Eltocliousus Graphics Cards & Näytöt 7 29th Feb 2008 15:36
HELP! Ongelmia DirectX / asentaminen Radeon-kortti Lunatyck Multimedia & Codecs 1 1. Jan 2008 00:45
Oma ATI 9800 Pro kuoli dbuske Graphics Cards & Näytöt 5 2. Aug 2007 13:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.